Specificaties GF GTX 770 (1,137GHz), 2GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Gigabyte GV-N770OC-2GD Review

Pr0spectr 15 augustus 2014, laatste update op 15 augustus 2014, 226 views

Gigabyte GV-N770OC-2GD

In een notendop, een prachtige kaart! Krachtig, stil, koel en zuinig! Al vele uren game-plezier aan deze kaart beleefd! Ik ben enorm tevreden!

Pluspunten

• Heel stil
  • Heel koel
  • Kabelmanagement goed mogelijk
  • Mooie blauwe tinten
  • Goede features
  • Krachtig genoeg voor alle games

Minpunten

• Mag er nog wel wat mooier uit zien (lampje oid)
  • Verder niets op aan te merken!

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Deze videokaart is wellicht een getweakte GTX 680. Maar toch is dat niet helemaal eerlijk om te zeggen. Hij is wel een stuk sneller en tevens een stuk zuiniger geworden. Daarbij is hij goedkoper dan de GTX680 zelf. Ik draai alle games op ultra in 1080p met FPS van 60 of meer. Hij is ontzettend stil door de windforce koelers, 3 stuks. Hij blijft ook heel erg koel. Onder full-load komt hij niet boven de 56 graden! Wellicht als je case minder goed geventileerd is wordt hij vast een paar graden warmer. Ik ben in ieder geval zeer tevreden over deze kaart. Je moet wel een kast hebben die groot genoeg is, de kaart is namelijk best groot.
Ik ben gek op de kleuren zwart-blauw. Deze kaart heeft dat, dus dat paste mooi in mijn zwart-blauwe thema. Ik denk ook dat de kaart een erg leuke prijs/kwaliteit verhouding heeft. Overall een leuke kaart en zeker een aanrader voor een Gamers-pc als je budget niet zo hoog is dat je kaarten van 400+ euro kan veroorloven.

Heb jij ook een Gigabyte GV-N770OC-2GD?