Sapphire Radeon 9600 XT 256MB Review

E.B.T.Newbie 22 juni 2005, 966 views

Sapphire Radeon 9600 XT 256MB

Pluspunten

• prestaties
  • prijs
  • modbaarheid

Minpunten

• stock koeler maakt lawaai

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Heb de videokaart een 3 maand geleden gekocht, kon hem alleen niet op dat moment inbouwen omdat mt mobo toast was. Gebruik de kaart in combinatie metVF700-Cu. Maar gebruik niet de orginele drivers gebruik drivers van omegadrivers.net

Prestaties:

Zijn bij mij echt ruim goed kan halflife 2 prima draaien en battlefield 2 geen probleem. Dus tevreden

Overklokbaarheid:

Viel me wat tegen had er wat meer van gedacht had bij de 600 mhz al artifacten terwijl de kaart maar 35 graden was. maar loopt nu 527mhz en loopt als een trein.

Modbaarheid:

Vind hem er goed uitzien mooi kleurtje zwart. En de koeler is er zo af dus kan je makkelijk vervangen in mijn geval dus VF700-Cu

Prijs:

Niet duur had hem voor 142.95 maar hij is nu weer goekoper rond de 100 euro

Warmte- en geluidsproductie:

De stock koeler maakt best een bende lawaai, vandaar de VF700-Cu

Driver- ondersteuning en compatibiliteit:

Gebruik de drivers van omegadrivers.net dus geen problemen

Heb jij ook een Sapphire Radeon 9600 XT 256MB?

600 mhz is wel logisch dat je dat niet haalt, als je naar andere modellen van ati kijkt :o
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Mijn X800 pro krijg ik niet eens op 600 mhz, voor een 9600XT is 527 al een nette prestatie.

Verder vind ik de review een beetje kort en weinig onderbouwd. Goed om eens te lezen, maar van weinig nut om een oordeel over de kaart te vellen.
Waarom dan bij warmte en geluid 4 streepjes, lijkt me eerder 1 of 2
leuk dat je ook wat meer specs geeft over je systeem...
Zo heeft niemand echt iets aan je review denk?