BenQ XL2411Z Zwart - Reviews

Specificaties 24" • 1920x1080 (Full HD) • 144Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

BenQ XL2411Z Zwart Review

Fean 11 augustus 2014, 1.724 views

BenQ XL2411Z Zwart

Prima monitor voor te gamen!

Pluspunten

• 144hz is prima

Minpunten

• Niet zo goed voor foto's

foto's geven soms vreemde kleuren. Dit kan met de settings te maken hebben..

Heb jij ook een BenQ XL2411Z Zwart?

Waarom pas je de settings niet aan dan? Je zit ten slotte op Tweakers :)
Ik had een beetje gehoopt dat iemand dat voor mij zou kunnen uitzoeken :+

Teveel opties.. vroeger liep ik vaak te yingyangen en deed vaak dingen die niet garantie waardig waren ;) maar wordt ouder he.. :z de interesses in monitoren ben ik een beetje verloren.
Ik ben van plan ook om deze te kopen. Ik vroeg me af of je ook een DVI-D kabel erbij krijgt voor 144Hz of heb je die apart erbij gekocht?
die zal je er vast wel bij krijgen
Jup, Die krijg je er inderdaad bij..

[Reactie gewijzigd door michaell958 op 5 januari 2016 17:44]