Specificaties 5,2" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG G2 16GB Zwart Review

fluitekop070 11 augustus 2014, laatste update op 15 augustus 2014, 470 views

LG G2 16GB Zwart

Deze smartphone geeft echt waar voor zijn geld. Zeer strak design, mooie afrondingen. Daarnaast is deze smartphone een rappe jongen, Met zijn Qualcomm Snapdragon 800 en zijn Processorsnelheid van 2300 MHz. En ook de knoppen op de achterkant kan ik makkelijk aan wennen. Dit was voor mij geen slechte koop.

Pluspunten

• Strak design en mooie afrondingen.
  • Mooi helder display.
  • Is erg snel en kan de concurrentie makkelijk aan.

Minpunten

• Geen uitbreidbaar geheugen.
  • Vingerafdrukken zijn goed zichtbaar.
  • De camera maakt in de avond geen mooie foto's

De LG G2 is echt een top toestel, mede dankzij zijn sneller specificaties en zijn slanke vorm.
De knoppen op de achterkant was voor mij echt geen probleem, ik kon hier echt heel makkelijk aan wennen. Ook de accuduur van dit toestel is echt fantastisch dit komt echter ook door zijn 3000 mAh batterij. Ook de camera maakt overdag erg mooie foto's. Ik zeg erbij overdag omdat dit toestel in de avond niet hele mooie foto's maakt.

Verder zal ik hem iedereen aanraden.

Heb jij ook een LG G2 16GB Zwart?