Samsung i900 Omnia Millionaire pack Zwart Review

jeroen1205Newbie 27 februari 2009, laatste update op 27 februari 2009, 1.189 views

Samsung i900 Omnia Millionaire pack Zwart

Pluspunten

• mooi vormgegeven, veel beloftes op de Samsung website

Minpunten

• slechte service. Het apparaat doet niet wat er wordt beloofd. Samsung legt alles neer bij de klant.

best een redelijk toestel hoor, maar er is geen kabeltje voor de TVout!
wat een ONGELOOFELIJK slechte service. Ik bel op/email met het zooitje daar en het contact center zegt eenvoudig: "Op onze website en ook op diverse forums, website's wordt vermeld dat de omnia niet beschikt over een Tv out."
Nadat ik ze op hun EIGEN website wees waar duidelijk staat dat de Omnia WEL over een tv-out beschikt, wordt daar vervolgens niet op gereageerd.
Dat ik het vanwege juist die TV-OUT kocht, is geen reden om welke service dan ook te verlenen. Ze hebben het kabeltje niet, en daarmee is de kous af.
Samungs reclame is dus een leugen. Het zet mij te denken waarover nog meer gelogen wordt.
Dat ze zich niet verantwoordelijk voelen voor iemand die 400 euro voor iets heeft uitgegeven waar hij niet mee kan doen war werd beloofd, is voor mij een reden het product virtueel in de prullemand te gooien.
een afrader!

Heb jij ook een Samsung i900 Omnia Millionaire pack Zwart?

Je kunt gewoon een kabel kopen voor die TV-out.
Kijk eens naar alternatieve mogelijkheden, er zijn er genoeg.
Zeker geen reden om daarom maar een superslechte review te geven met als enige onderbouwing het missende tv-out kabeltje.

Is de rest van het toestel ook niet naar wens?
Betrouwbaarheid, prijs en featureset krijgen een dikke onvoldoende, waarom?

[edit]
Ah, zie dat dit je sinds vandaag geregistreerd ben en je eerste review hebt gemaakt.

[Reactie gewijzigd door arjants op 27 februari 2009 12:13]

Sterker nog, koop een third-party kabel, die bieden veelal de mogelijkheid om tegelijk de Omnia van voeding te voorzien... De standaard Samsung kabel namelijk niet.

Lees ook de diverse Omnia-topics op het Tweakers forum, en zoek naar TVout. ;)
Wat een geflame zeg. Verder zou ik zeggen kijk eens naar wat er in de doos hoort te zitten. Staat het kabeltje op die lijst? nee? wat zeik je dan |:( Wel? Ga dan terug naar de winkel want dan is het pakket incompleet.
euh... waar blijft de review ?
Kan er niet een knop bij komen net als bij advertenties zodat je rants kunt melden?
1/5
Ik zou als ik jouw was eventjes naar andere reviews kijken om te zien hoe het moet :)
Mee eens, dit is alles behalve een review en heeft hier dus ook niks te zoeken.
Slechte review? ja...
Kijk, dit soort hebbedingetjes hebben is niet mijn hobby,. Ik koop zo'n ding om te gebruiken, niet om mee te spelen. Ik verwacht dat het doet wat me beloofd wordt. Dat doet het niet. Samsung's helpdesk zegt me keihard "dat het niet kan, dat ze het niet beloofd hebben en dat het er niet is" Dat is dus een leugen.
Op argumenten, zelfs een confrontatie met hun eigen website, wordt niet gereageerd.

Als ik een auto koop, verwacht ik dat ik ermee kan rijden en niet eerst dagenlang forums af moet zoeken om er achter te komen hoe ik een deel van de motor moet inbouwen.
Ik kocht deze smartphone omdat me door Samsung wordt beloofd dat je er o.a. powerpoint presentaties, foto's en filmpjes mee naar een beamer of tv kan sturen.
Ik geef veel presentaties over de wereld en wilde het gedoe op vliegvelden met mijn laptop en het gesjouw niet meer. De keuze voor de OMNIA was logisch en goed voorbereid. Alle youtube filmpjes bekeken, de website van Samsung goed gelezen en zo.

---- Dankzij hulp van de forums, inmiddels wel een tv-out-kabel kunnen kopen (via Hongkong), en ik moet je zeggen: de kwaliteit is bedroevend. Terug naar de jaren 90! Een VGA beeld op de tv dat absoluut niet geschikt is om groter te worden opgeblazen dan 30 inch. Foto's zien er blokkerig uit en hebben bij lange na de resolutie niet die in de smartphone zit. Ook de PP-presentatie is slecht, sommige kleinere letters zelfs echt onleesbaar.
Idioot, omdat er 5Mpixel in de camera zit. Dat komt er niet uit!?!?!?!
Wat moet je nou met zo'n Samsung Omnia? Voor spelen en om anderen mee jaloers te maken, omdat-ie er zo mooi uitziet? JA, perfect. Als zakentelefoon: OK. Als het multimediawonder dat me werd beloofd: NEE.
Het toestel laat m.i. heel wat liggen en is dus een afrader als je er meer mee wil dan alleen spelen.|
Je koopt zo'n ding omdat het moet werken en als de 'servicedesk' van Samsung dan ook nog eens totaal geen service verleent... Nee.
Waardeloos!
Als je voor de Camera kwaliteit had willen gaan had je een Samsung Pixon moeten nemen, dat is puur een Omnia, maar met betere camera ;) Tevens snap ik niet dat je een 'telefoon' (Ja, je kan er dus ook mee bellen ;P) koopt voor PP presentaties. Koop dan een Digitale camera en een laptop. Sure, je bent iets duurder uit, maar kom op; een telefoon voor presentaties? Dat je niet tevreden bent over een toetsel, a la, maar laat je woede aanvallen buiten de reviews omdat er een kabeltje niet bij zit.

Ik heb zelf ook een Samsung Omnia, en nee, niet omdat er tig functies op zitten, maar puur omdat ik een mooi toestel wilde met touch functies. Ik ben zelf goed tevreden over het toestel, het is even wennen met Windows Mobile, maar werkt goed naar mijn mening. Succes met je presentaties en laten we hopen dat je volgende review meer dan een paar woorden is ;)
Gast, je komt erg dom en kortzinnig over hoor zo :? Tuurlijk komt hij met een TV-Out functie zoals beloofd. Een kabel is een andere zaak. Dat je een optionele kabel bij een telefoontoestel vergelijkt met het al dan niet rijden van een auto vind ik al helemaal niet kunnen :/

Als je bij het openen van je Omnia niet tevreden was had je hem gewoon moeten terugbrengen, binnen de 7 dagen. Dat kunnen ze niet weigeren en zo kon jij een voor jou beter toestel gaan kiezen. Slechte reviews zijn er voor mankementen die zich na enige tijd gaan voordoen en die abnormaal zijn voor het toestel. Niet voor iemand die een verkeerde keuze gemaakt heeft...
Wat een BELACHELIJKE review dit...
Jij noemt het leugens, dat Samsung 'beloofd' dat TV-Out mogelijk is enz.
Maar dat GEEN leugen, want TV-Out IS mogelijk.
Wordt er door Samsung in die reclames enz verteld dat er een kabeltje bij zit?
Nee? Je bent er dus maar blind vanuit gegaan?
DOM!
Ga dan eerst bij een telefoonwinkel informeren wat er bij zit ofzo.
In plaats van Tweakers op deze manier te vervuilen.
En dan klagen dat die TV-Out een slechte resolutie geeft...
Wat denk jij dan, dat deze telefoon zo even 1080p kan uitpoepen naar je TV toe?
Niet dus. Dat hele TV-Out is maar een extra'tje.
Daar koop je toch niet een telefoon voor?