Specificaties 32" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 32LB570V Zilver Review

Sier 10 augustus 2014, laatste update op 15 oktober 2014, 2.862 views

LG 32LB570V Zilver

Voor zo'n 300 euro heb je een mooi uitziende TV met Smart TV en een erg mooi beeldscherm voor het geld.

Pluspunten

• Mooi design
  • Goed beeldscherm met mooie kleuren
  • IPS paneel
  • Smart TV

Minpunten

• Geen WiFi ingebouwd
  • Reflecterend scherm

Inbrandgevoeligheid Score: 4

Heb jij ook een LG 32LB570V Zilver?

Hoi Sier,

mijn vriendin heeft deze tv onlangs gekocht, maar heeft nogal slecht beeld, we hebben met de instellingen zitten klooien maar tot nu toe nog geen mooie balans gevonden.

Zou jij je instellingen en modus willen delen?

Alvast vriendelijk bedankt!

Martin
Hoi!

Ik heb met behulp van Picture Wizard III de beeldkwaliteit verbeterd, en de TV op deze instellingen gezet: http://twitpic.com/ebioug Picture Wizard III is ook te vinden in datzelfde menu als je naar beneden scrollt. Wat is er slecht aan de beeldkwaliteit nu?

Sier

[Reactie gewijzigd door Sier op 10 september 2014 22:13]

Sier bedankt, morgen als ik weer bij mijn vriendin ben ga ik het gelijk testen!
hoi,

Ik zie hier staan dat ie geen ingebouwde wifi heeft, ik lees net op de site van bcc:

dat ie er wel een heeft:

wie heeft deze tv thuis en kan duidelijkheid geven.

alvast bedankt
Wifi Ready betekent dat je een dongel kan aansluiten.
Bedankt, het beeld is nu erg netjes. Het lag overigens voornamelijk omdat ze tv keek via analoog.... kastje was niet goed aangesloten, hoe dan ook, erg mooie beeldkwaliteit!!
Bij mij heeft hij in ieder geval geen ingebouwde WiFi. Misschien even langs de BCC gaan?
Kan een gebruiker van dit toestel zeggen hoe het spelen van games gaat?

Heeft deze tv een game-modus?
Is hij geschikt voor consoles en als pc-monitor?

Bvd
Consoles weet ik niet, ik neem aan van wel gewoon? PC monitor sowieso, ik gebruik hem met HDMI.
Hoe werkt de smart tv? Kan je een video vanuit bijv. de YouTube app starten, zoals dat met chromecast werkt? Of moet je dan echt YouTube met de afstandbediening bedienen?
Kan allebei! Je kan via een app op je tablet of smartphone met DLNA dingen naar je TV streamen, of via een app op de TV gewoon.

[Reactie gewijzigd door Sier op 28 januari 2015 19:54]

Maar heb je daar dan een speciale app die dlna ondersteunt voor nodig? Of werkt het ook gewoon met de officiŽle YouTube en netflix app?
Volgens mij moet je dan eerst YouTube app op de TV openen.
Je schrijft dat deze TV een reflecterend scherm heeft. Bedoel je daarmee een glanzend scherm? Ik zoek nl. een TV met een mat scherm, ik vermoed dat ik deze dan niet moet hebben...
Een glanzend scherm ja. In direct zonlicht kan het wat vervelend zijn, maar ik heb de TV op maximale helderheid gezet waardoor het minder opvalt.