Logitech PowerShell Controller + Battery Review

RenéW_ 10 augustus 2014, laatste update op 10 augustus 2014, 427 views

Logitech PowerShell Controller + Battery

Pluspunten

• extra batterij
  • je hoeft geen irritante onscreen knoppen meer te gebruiken
  • uiterlijk
  • ligt lekker in de hand

Minpunten

• duur
  • sommige games zijn niet ondersteund

Heb het product gebundelt gekregen samen met een logitech muis. Mijn eerste intentie was om het product te verkopen maar na het zien van alle andere onverkochte adds legde ik de handoek in de ring.
En dus ging ik maar eens kijken wat voor product het precies was. Eenmaal het product om mijn iphone gedaan begon ik door te krijgen dat het product helemaal niet zo nutteloos was als ik eerder dacht. Gamen op de Iphone is nu leuk, eindelijk hoef je geen iritante onscreen knoppen meer te gebruiken. Neem bijvoorbeeld Gta San Andreas, deze titel was echt onspeelbaar met onscreen knoppen, maar nu ik de powershell gebruik is het een veel betere beleving van het spel. Je krijgt het gevoel dat je weer op je oude PS2 speelt en dat is top! Ik zou dit product aanraden, toch zou ik hem niet zomaar in de winkel kopen want €60 vind ik wel te duur. Kijk dus in de V&A er zijn daar genoeg advertenties met nieuwe powershell's.

Heb jij ook een Logitech PowerShell Controller + Battery?