LG G3 16GB Zwart

€ 567,61
Specificaties 5,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

LG G3 16GB Zwart Review

Anoniem: 415025 8 augustus 2014, 292 views

LG G3 16GB Zwart

Zeer mooi afgewerkt toestel,prettig in de hand ligt. Zeer mooi helder beeld en zeer duidelijk geluid. Met de accu duur is het voor mij ook zeer dik in orde,na dit allemaal gedaan te hebben.

Pluspunten

• Het grote heldere scherm wat zeker natuur getrouw is qua kleur.De afwerking van het gehele toestel(echt niet te vergelijken met het oude LG). Kortom teveel om op te noemen en zeker een dikke vooruitgang op mijn oude HTC One S(die ook zeker in het begin niet echt slecht leek te zijn).

Minpunten

• Nog geen een tegengekomen.

Zeer mooi afgewerkt toestel wat ondanks zijn grote prettig in de hand ligt(en heb niet echt grote handen). Zeer mooi helder beeld en zeer duidelijk geluid met bellen en teven met muziek luisteren of film kijken. Met de accu duur is het voor mij ook zeer dik in orde,na dit allemaal gedaan te hebben.

Heb jij ook een LG G3 16GB Zwart?

Kun je een beetje wennen aan het design met de knoppen aan de achterkant?

[Reactie gewijzigd door MartyXL op 9 augustus 2014 17:17]

0Anoniem: 415025
14 augustus 2014 18:39
Ik heb hem nu een week in bezit,en ja die knoppen zitten voor mij nu wel op een logischere plek dan aan de zijkant. Ik zal niet snel iets anders willen.

Gr.