Specificaties 15,6" (1920x1080), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus N56JN-CN035H Review

Max. 7 augustus 2014, laatste update op 8 augustus 2014, 1.992 views

Asus N56JN-CN035H

Snelle stevige gebouwde laptop voor een leuke prijs.

Pluspunten

• Goede stevige case
  • Snelle GPU + CPU
  • Uitstekend geluid
  • Erg mooi beeld

Minpunten

• Touchpad is niet soepel
  • snel vingerafdrukken te zien op de deksel
  • 6GB RAM inplaats van 8GB
  • Geen SSD

Snelle stevige gebouwde laptop voor een leuke prijs.

Een ssd is toch wel een must, persoonlijk vind ik de Windows 8/8,1 die standaard op de laptop staat helemaal niks. Vind het meer iets voor Touchscreen laptops. Draai zelf Windows 7 op een Samsung 840 250gb.

De Touchpad is een ramp. Doet precies wat ie niet moet doen. Daarnaast is ie wat aan de ''trage'' kant. Maar misschien ook een kwestie van wennen.

Heb jij ook een Asus N56JN-CN035H?

Heb je de driver van Asus ge´nstalleerd voor de touchpad? Zonder de officiŰle driver werkt de touchpad inderdaad voor geen meter
Max,

Lees dat jij Windows 7 hebt ge´nstalleerd, dit wil ik ook gaan doen.
Echter waar kan ik de drivers voor Windows 7 vinden ?

Op de site van Asus bieden ze voor dit model alleen de 8.1 drivers aan ?

M.V.G,
Hi Jos,

Helaas zijn er geen drivers van W7 op de Asus site. Deze moet je allemaal zelf zoeken op Google. Enorm gedoe en dacht dat er een stuk of twee drivers niet te vinden zijn.

Beter is om W8,1 erop te houden en Start8 te downloaden om toch een soort start menu van W7 te hebben. Vind het zelf nog beter dan Het W7 start menu :)

Max
Max,

Bedankt voor je reactie TOP!

Andere vraag:

Vanaf ga ik een SSD monteren inplaats van de 500GB hdd, ik zal er dan een schone instalatie op moeten zetten. Hoe vind ik dan het serial nummer van windows 8.1, normaal staat dit toch op de achterkant van de laptop, deze kan ik niet vinden.

Grt,
Hi Jos,

Staat inderdaad niet meer op de achterkant maar als het goed is in de bios. Met een programma genaamd ProduKey kun je deze eruit halen.

Maar volgens mij als je de SSD erin zet en W8,1 erop zet dan haalt die de key automatisch uit de bios en hoef je dus geen key in te voeren.

Max
Max,

Ik hang echt net op met ASUS.

Klopt wat je zegd, zit in de bios.
Je moet een programma downlaoden genaamt "asus backtracker" hiermee kunt op een USB stick de OM versie van windows 8.1 zetten.

Vervolgens zet je de SSD erin en bij opstraten druk je op ESC en dan boot je van USB. Dan wordt er een schone installatie op de SSD gezet.

Mocht iemand anders dit probleem hebben weten ze hoet het moet :)

Max bedankt voor de snelle reacties!!!!!

Grt,
Jos
Was aan het denken om deze te kopen maar uit deze review kan ik wel opmaken dat ik dit dus absoluut niet moet doen :p
Zit ook te denken aan deze laptop, maar wil de harde schijf vervangen door SSD. Kun je zien of er dan Warranty-stickers ofzo verbroken moeten worden? Als er iets kapot gaat, wil ik best de originele HDD terugzetten, maar wil geen garantie-problemen krijgen :)

Bedankt!
Geen stickers of andere dingen. Enkel een schroefje en je schuift het kapje eraf :)
Bedankt! Klinkt goed zo :)
Is de accuduur van deze laptop een beetje goed?
Accuduur is goed bij normaal gebruik. Bij gamen kun je beter de accu eruit halen en rechtstreeks via netstroom gamen.
Is de touchpad van deze laptop wel goed na het installeren van de Asus drivers? Of is het dat nog steeds slecht?
Wel beter maar het is een kwestie van wennen.
Okay! Bedankt :) Ik heb nog een vraag: Heeft deze laptop maar 1 slot voor een 2.5" drive? Of is het mogelijk om er een ssd bij te stoppen i.p.v. vervangen?
Eentje als het goed is. Heb een andere laptop dus kan het niet meer checken :p
Waar vind ik de drivers voor b.v. cpu, mainbord.

Op de site kan ik alleen informatie vinden bij ondersteuning, vreemd.

Kan iemand mij hiermee helpen ?

Vreemd als ik asus voor het productnummer weg laat kom ik wel op de download site.

Opgelost.

M.V.G.