Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 8.200dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Razer Naga Expert MMO Gaming Mouse Review

macfreak1306 6 augustus 2014, laatste update op 27 augustus 2014, 695 views

Razer Naga Expert MMO Gaming Mouse

Geweldige muis. Hij ligt heerlijk in de hand, ziet er super uit en iedere knop op de muis is volledig naar eigen wens te programmeren via de Razer Synapse software. Ook voelt de bouwkwaliteit van de muis zeer hoog aan.

Pluspunten

• Hoge bouwkwaliteit
  • Iedere knop naar eigen wens in te stellen
  • Ligt lekker in de hand
  • Zeer precieze laser sensor

Minpunten

• Geen

Nadat mijn trusty Trust mini draadloze laser muis toch wel behoorlijk begon te haperen, ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe muis. Eerst wat gaan rondkijken en uiteindelijk toch weer terecht gekomen bij een Trust, namelijk de optische GXT25, aangezien ik erg tevreden was over mijn oude muis. Echter was deze GXT25 erg teleurstellend. De bouwkwaliteit was zeer matig, en ik had heel veel last van het feit dat de cursor op het scherm nog steeds bewoog als ik de muis optilde om hem iets op te schuiven. Toen toch maar bij andere merken en wat duurdere muizen gaan kijken, en al snel kwam ik dankzij een goede vriendin terecht bij Razer. Zij heeft zelf de Razer Naga Molten. Ik vond deze muis sowieso al heel mooi, maar had nooit echt geld ervoor. Toen ik op de website van Razer de nieuwe Naga Expert zag, werd ik meteen verliefd op het verbeterde design. Ook het idee van al die programmeerbare knoppen op de zijkant leek me wel wat. Uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt en o boy wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb! Iedere knop op de muis is apart in te stellen, hij ligt heerlijk in de hand, het design is geweldig, de bouwkwaliteit is super en de laser sensor is te kalibreren op ieder oppervlak en heeft geen last van pick-up (wat de GXT25 wel had). Als er al pick-up zou optreden is dit echter op te lossen vanuit de meegeleverde Razer Synapse Software.

Ik heb eigenlijk maar 1 probleempje gehad met de muis, en dat is het feit dat het lampje in het scroll wieltje na een week begon te haperen, om er vervolgens helemaal mee op te houden na ongeveer 2,5 weken. Ik heb de muis toen echter probleemloos kunnen ruilen bij de Dixons voor een nieuw exemplaar, welke tot nu toe perfect werkt.

Heb jij ook een Razer Naga Expert MMO Gaming Mouse?