Crucial M500 2,5" 240GB Review

webd 5 augustus 2014, laatste update op 5 augustus 2014, 412 views

Crucial M500 2,5" 240GB

Mn oude Toshiba satellite pro u400-12u weer nieuw leven ingeblazen door enkel de oude hdd te vervangen voor deze ssd. Op de homepage van crucial de compatibility check upgevoerd deze ssd aangeschaft.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • snelheid
  • uitermate geschikt voor upgraden van oude laptop
  • stil

Minpunten

• geen minpunten tot op heden

Het meeste is gezegd over deze ssd. Daaraan heb ik weinig toe te voegen

nu, 2 maanden later, zijn bevindingen positief zonder uitzondering. Opvallend vind ik de hoge snelheid als je door fotos wilt bladeren.

Heb jij ook een Crucial M500 2,5" 240GB?

Reviews door de redactie

Opvallend vind ik de hoge snelheid als je door fotos wilt bladeren.
mmmmmmmneuh. Dat is vrij normaal met een SSD ;)
Bedankt voor je reactie! :)

Ik had hier niet bij stilgestaan en daarnaast niet verwacht dat hierin het verschil tussen een hdd en een ssd zo groot was. Wellicht dat anderen hier iets aan hebben. Mooie toevoeging