Toshiba 55M7463DG Zilver, Zwart Review

pieterdegreef 5 augustus 2014, laatste update op 5 augustus 2014, 507 views

Toshiba 55M7463DG Zilver, Zwart

Als beeldkwaliteit op de top van je prioriteitenlijstje prijkt, ga voor deze.

Pluspunten

• Beeld
  • 3D
  • NAS Compatibiliteit
  • Mooi design

Minpunten

• Geluid
  • App aanbod
  • Trage Smart-tv functies

Fenomenaal beeld voor een sterk betaalbare televisie. Het 3D effect is zeer indrukwekkend al kijk ik in de cinema liever 2D. De software is nog in ontwikkelingsfase (we hebben het eerste toestel van BelgiŽ) en dus is het op enkele apps nog wachten. Het systeem kan goed overweg met onze NAS (Synology) en kan makkelijk beeld en geluid spelen (echter streamen met SRT's nog niet). Geluid is zwak (zoals je verwacht van speakers zonder klankkast, echter hebben we er een Bose-systeem aanhangen dus is dat niet echt een probleem. Afstandsbediening voelt cheap aan. Ik koop echter nog steeds een TV voor het beeld, en dat is spectaculair. We gebruiken hem ook in combinatie met een CI+ kaart.

We kozen een 55 inch want we kregen een tester mee van 40", maar tijdens het kijken van 3D materiaal, leek het beeld opeens vele malen kleiner, dus zijn we voor groot gegaan om dat effect te minimaliseren. Geen spijt van.

Heb jij ook een Toshiba 55M7463DG Zilver, Zwart?

Reviews door de redactie