Fujifilm FinePix S100fs Zwart Review

TimoshenkoNewbie 24 februari 2009, 539 views

Fujifilm FinePix S100fs Zwart

Pluspunten

• mooi compromis tussen compact en spiegelreflex
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• maar 300 fotos/batterij

Snelheid en automatiek Score: 3
Batterijduur Score: 2
Reviewer is beginnend foto amateur.

Goede bridge camera voor een redelijke prijs. Ben zelf erg tevreden over de fotos in 'het donker'. Daar doet hij het duidelijk beter dan compact camera's.

Ook de 'slow flits' optie is goed. Hierdoor maak je geen 'spoken' van personen als je ze flitst.

Voor verjaardagen en partijen, mijn doelgroep, heb je genoeg bereik met de lens. Het is me nog niet gelukt een goede kleine scherpte diepte foto te maken. Maar ik heb vertrouwen dat dat gaat lukken.

Goede keus voor twijfelaars tussen spiegel reflex en compact camera.

Voor een hele uitgebreide review zie ook: http://www.dpreview.com/reviews/fujifilms100fs/page18.asp

De batterijen gaan inderdaad maar 2 tot 3 honderd fotos mee. Dan moeten ze worden herladen.

Heb jij ook een Fujifilm FinePix S100fs Zwart?