Specificaties 13,3" (1280x800), 128GB (ssd) - Bekijk alle specificaties

Samsung X360 AA02 Review

ViolalaNewbie 24 februari 2009, laatste update op 24 februari 2009, 431 views

Samsung X360 AA02

Pluspunten

• mooi design, coole looks, mooi scherm, 3 usb poorten is prettig

Minpunten

• batterij 3 uur ipv 10 uur (bij film zelfs 1,5 uur!!!). ook met schone handen vingerafdrukken. Ik mis toch dvd brander beetje.

Design blijft mooi, voelt goed aan.
Echter 100% teleurgesteld in de beloofde 10 uur batterijtijd.
Na 1,5 uur film kijken is batterij leeg. Na 3 uur tekstverwerken ook.
Samsung service ook niet bijzonder vriendelijk en heel procedureeel. Verkeerde antwoorden, etc.

Samsung backup functie werkt niet. Weinig opties. Pakt direct 10Gb van je harddisk. Dit lijk je niet meer ongedaan te kunnen maken.
Heel snel vol pluisjes en vingerafdrukken, ook al heb je schone handen.
Ik heb de versie met SSD, prestaties lijken verder prima, al overweeg ik steeds om misschien terug te gaan naar XP, ipv Vista Business suite, want veel belemmeringen, veel wachttijden.

Meest teleurgesteld ben ik dus in de batterij, mijn Acer Aspire netbookje van 320 euro gaat meer dan 2 keer zo lang mee... en dat was natuurlijk niet de bedoeling.

Eerst een week bezig geweest met installeren, mijn eerste keer vista, dus allerlei nieuwe instellingen voor o.a. mail (geen outlook express mogelijk, hotmail problemen, etc.) Met unlocker veel installaties geholpen. Nu stelt Samsung voor dat ze de batterij willen testen, ze gaan daarbij echter de hele harddisk wissen. Aargh. Samsung backup programma werkt niet.

Heb jij ook een Samsung X360 AA02?