Specificaties 5,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

OnePlus One 64GB Zwart Review

MartijnBudding 28 juli 2014, laatste update op 19 augustus 2014, 445 views

OnePlus One 64GB Zwart

Kan enorme verhalen uitkramen, maar het is gewoon een top toestel voor een nog betere prijs! Kan je je geen buil aan vallen :)

Pluspunten

• Ongekend goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Prima camera! Echt prima!
  • Prima accuduur.
  • Cyanogen! Snel, tweakable en snel!
  • Themes

Minpunten

• Ietwat groot, maar dat went
  • Ik heb 4G op mijn T-mobile netwerk, maar niet iedereen/overal in NL zal dat hebben
  • Scherm heeft met toepassing van Rhino Shield van EvolutiveLabs lichtjes last van ghost touches.

Update 19-08-2014

Kleine aanvulling na een klein maandje gebruik inclusief een vakantie. Waar ik heel tevreden over ben is de camera. Met name met de HDR functie neemt ie prachtige foto's, en eigenlijk in low light doet ie het relatief best goed vind ik! Echter zo mooi als die HDR functie af en toe ook is... heeeeeel af en toe loopt de camera ook vast op de HDR functie.

Verder heb ik tijdens mijn vakantie de "double-tap to wake" functie uitgezet. Dat leverde teveel broekzakgesprekken op. En tevens de "teken een V op het scherm om de zaklamp aan te zetten" functie heb ik uitgezet. Misschien dat dit kwam door de hoge temperatuur en hoge luchtvochtigheid.

Tot slot loopt het toestel soms vast op de wifi instellingen tab als je een theme geinstalleerd heb staan. Echter lijkt dit nu met de laatste incremental update opgelost te zijn.

Heb jij ook een OnePlus One 64GB Zwart?

Meer advertenties

Past 'ie in je broekzak?

Hij is net zo groot als een Note3:

OnePlus One 152.9 x 75.9 x 8.9 mm
Galaxy Note 3 151.2 x 79.2 x 8.3 mm
Galaxy S5 142 x 72.5 x 8.1 mm
Hij past prima in mijn broekzak. Wel interessant om er dan bij te vermelden is dat ik omwille fysieke omstandigheden vrij grote broekzakken heb :P
Dan komt de joke : hey, are you happy to see me or is that just your phone in your pocket :P.
Wordt dat niet een beetje intiem? :P
Maareh de broekzakken voor in ieder geval. Achterin doe ik 'm niet, want dan ben ik bang dat ik er een keer op ga zitten oid.
Hahhaha, ik bedoel of je een overall draagt op werk oid.
Haha, nee.... ik ben inmiddels naar een kantoorfunctie doorgestroomd in mijn carrière :D Ik raad deze telefoon i.c.m. met overalls en de daarbij behorende werkzaamheden af zonder extra bescherming van het toestel.
Zou je moest je tijd hebben, een uitgebreide review kunnen schrijven? Ben wel benieuwd eigenlijk..