×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties Niet gestabiliseerd met een filtermaat van 52mm - Bekijk alle specificaties

Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G Review

[BoSS] 24 juli 2014, laatste update op 24 juli 2014, 1.163 views

Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G

Ik gebruik deze lens zelf vooral voor foto's in de schemering, een wereld van verschil met mijn kitlens (Nikon DX 18-55mm). Erg mooie aanvulling op mijn lenzen (18-55 en 55-200mm) en ik moet er nog aan wennen maar op vakantie is deze lens regelmatig van pas gekomen.

Pluspunten

• Veel scherpte (+scherptediepte)
  • Erg lichtsterk
  • Relatief goedkoop

Minpunten

• Soms teveel scherptediepte (voor een beginner)
  • Langzame autofocus
  • Wr een lens erbij

AF-snelheid Score: 3
Lens flare Score: 4
Vervorming Score: 4
Scherpte (stopped) Score: 5
Scherpte (open) Score: 5
Handling Score: 4

Heb jij ook een Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G?