Razer Mamba 4G Review

ddkooker 19 juli 2014, laatste update op 19 juli 2014, 272 views

Razer Mamba 4G

Pluspunten

• goede prijs
  • uitstekende verpakking
  • geweldige kwaliteit
  • snelle reactie tijd
  • uitstekende uitstraling
  • uitstekende handligging

Minpunten

• geen

Heb de Razer Mamba nu bijna een maand. Ik wilde deze muis kopen omdat ik dagen achter mijn laptop en pc zit voor mijn werk en opleiding en ik kon geen goede muis vinden die goe in mijn hand lag. Ik heb hele grote handen. de Razer Mamba heeft dat probleem opgelost! Helemaal geweldig!!!!

Heb jij ook een Razer Mamba 4G?