Cube Array A5 10000mAh powerbank/mobiele oplader Review

hwauters 18 juli 2014, 526 views

Cube Array A5 10000mAh powerbank/mobiele oplader

Prima product voor een goede prijs.

Pluspunten

• Strak design
  • Scherp geprijsd
  • Goede after-sales support
  • Wordt niet overmatig warm tijdens het laden

Minpunten

• Meegeleverde kabel aan de korte kant, maar makkelijk op te lossen door de kabel van je telefoonlader te gebruiken.
  • Pietluttig detail: in de meegeleverde handleiding staat nergens de werking vna de batterijindicator-knop beschreven.

Prima product voor een goede prijs.

Ik kreeg helaas in eerste instantie een kapot exemplaar geleverd. Binnen 20 minuten na het sturen van een mailtje om dit te melden, werd ik gebeld door een medewerker van de klantenservice om te kijken of ze nog een nieuwe konden leveren voordat ik naar het festival ging waar ik deze naar toe wilde meenemen. Omdat ik binnen een paar uur zou vertrekken, was dit uiteraard niet realistisch. Er werd mij verteld dat ik een nieuwe toegestuurd zou krijgen. Deze lag netjes op me te wachten toen ik een paar dagen later weer thuis kwam.

Heb jij ook een Cube Array A5 10000mAh powerbank/mobiele oplader?

Bedankt voor de zeer korte review maar iets meer info had wel gemogen.
Hoe lang duurt het opladen van de powerbank?
Hoe vaak kun je je telefoon er mee opladen?
Wat is het gewicht van de powerbank ?
Hoeveel usb aansluitingen zitten erop?
En wat is de output qua amperage? (Bv 500 mAh en 1 A)?

Toch bedankt voor de moeite!!
Suc6
De eerste 2 punten zijn natuurlijk afhankelijk van de gebruikte lader respectievelijk het apparaat dat je ermee oplaadt. Ik zal de review als ik straks tijd heb nog wel wat uitbreiden. Een aantal dingen die jij vraagt zijn trouwens in de andere reviews hier al terug te vinden.