Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 (Qwerty US) Review
Dit toetsenbord is een typisch Microsoft product: als het werkt, werkt het goed, maar het koop het niet om zijn stabiliteit. Zonder gekkigheid: ik heb dit toetsenbord twee jaar gebruikt en dat is me uitstekend bevallen. het typt licht en de ergonomie is uitstekend. Helaas heb ik hem vandaag weg moeten gooien omdat ik er vorige week een kop koffie over heb gegooid. Drogen, schoonmaken, wachten, etc. het mocht allemaal niet baten: sommige toetsen deden het gewoon niet meer.
Desalniettemin vond ik het zo'n prettig toetsenbord, dat ik hem vandaag weer opnieuw heb besteld. Ik moet zeggen dat hierbij mee speelt dat het aanbod van ergonomische toetsenborden (en daar zweer ik bij) erg klein is (en overwegend duur).
Pluspunten
heel erg fijn toetsenbord (ergonomie) typt erg licht
Minpunten
kwetsbaar 1 kop koffie was genoeg om het toetsenbord door te verwijzen naar de prullenbak niet goed koop (maar het geld waard)
Eindoordeel
Desalniettemin vond ik het zo'n prettig toetsenbord, dat ik hem vandaag weer opnieuw heb besteld. Ik moet zeggen dat hierbij mee speelt dat het aanbod van ergonomische toetsenborden (en daar zweer ik bij) erg klein is (en overwegend duur).
Heb jij ook een Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 (Qwerty US)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (6)
[Reactie gewijzigd door CH4OS op 26 juli 2024 01:32]
http://www.microsoft.com/...l&feature1=SpillResistant
[Reactie gewijzigd door Vaudtje op 26 juli 2024 01:32]
Ik heb momenteel een wireless entertainment 7000 keyboard waarvan ik ook niet zeker weet of het zou lukken aangezien het allemaal zo plat is geworden.
Een lekker toetsenbord is belangrijk als je hem veel gebruikt, moet helaas op mijn werk behelpen met die crap van Dell.
Overigens zou ik de volgende keer toch een logitech nemen, ik vond de kwaliteit (gezien de prijs) tegenvallen van mijn huidige ramplank.
ik heb als ergo keyboard de logitech wave gekocht ook heel fijn keyboard minder ergo als deze hier boven genoemt maar gaat waarschijnlijk wel langer mee.
ik hoorde van veel mensen dat de toetsen van mircosoft ergo keyboards kapot gaan vooral de space zal vaak niet meer werken na een jaar
Ik heb ook na logitech keyboards gekeken, maar dan zit je direct aan een wireless desktop vast wanneer je een gespeten toetsenbord wil. Zo'n wireless desktop heb ik ook al eens eerder gehad. Dat typte ook best aardig (minder prettig dan dit microsoft keyboard), maar ik werd echt knettergek van het geklooi met die batterijen en de soms slechte verbinding. Ik zweer daarom tegenwoordig bij een draadje. Op een een of andere manier waren de batterijen altijd net leeg op zondag ochtend...
de batterije gaan zo jaar mee en als je een goede set neemt met een charger muis dus met zo opzet ding kan je de batterije via de muis laden en dan wisselen met je keyboard om de zoveel tijd
ik heb lang getwijfeld tussen de logitech en de mircosoft maar ik hoorde van veel mensen dat de knoppen van de mircosoft het na een jaar begeven of er af komen
is jammer dat ze zo duur zijn anders had ik ze allebei geprobeert
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn