Intel Core i7-4770 Boxed

Specificaties 1150 socket • Quad core @ 3,4GHz-3,9GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Core i7-4770 Boxed Review

bierbram 15 juli 2014, laatste update op 16 juli 2014, 1.017 views

Intel Core i7-4770 Boxed

ik kom van een i5 750 en had meer verwacht van de i7 4770. Natuurlijk werk ik nog met m'n oude 580gtx, maar had toch een hogere score verwacht in bv 3dmark11. Het verschil is iets van 1000ptn. In de games zelf merk ik geen verschil.

Pluspunten

• Hoge snelheid
  • Tevreden met hyper trading

Minpunten

• krijgt snel warm.

Heb jij ook een Intel Core i7-4770 Boxed?

dit is wel de minimaalste review die ik ooit heb gezien kan je je menig onderbouwen misschien en wat had je meer verwacht van de i7 4770
Ben het hier mee eens, vind het nog steeds jammer dat je reviews niet als ongepast/troll kan modden ;)
ja als je een review schrijft onderbouw je kritiek ten minste
Zeer korte review zonder onderbouwing.

Overigens begrijp ik niet waarom je verwacht hogere prestaties in games te halen vergeleken met je vorige i5. Een i5 zal al bijna nooit een bottleneck vormen in games, dit is tegenwoordig eigenlijk altijd puur je grafische kaart.

Die 1000 extra punten in 3Dmark komen van die ene test waarin de CPU ook grafische beelden rendered, dus dat was te verwachten.

Je kan toch echt beter je videokaart upgraden als je game prestaties wilt overhogen!