Specificaties Tower, 5 interne + 4 externe bays - Bekijk alle specificaties

LC-Power Pro-925B + 600W voeding Review

smellysock 15 juli 2014, laatste update op 15 juli 2014, 715 views

LC-Power Pro-925B + 600W voeding

super prijs/kwaliteit ! Tot nu toe heeft deze behuizing inclusief voeding voor nog geen 50 euro zijn werk perfect gedaan, hopelijk blijft de voeding over tijd stabiel.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Degelijke looks
  • 600W voeding
  • USB 3.0 aan de voorkant

Minpunten

• geen fans bijgeleverd (intake & outlet)

Hallo,

Twee maanden terug heb ik besloten om een PC samen te stellen voor mijn vriendin, de PC moest goedkoop zijn en World of Warcraft kunnen draaien, dus ben ik aan de slag gegaan.

PC componentenlijst:

- AMD FX-6350 processor
- CM hyper TX3 evo CPU koeler
- ASRock 980DE3/U3S3 moederbord
- MSI Geforce GTX570
- Seagate barracuda 7200 rpm 2 TB
- Crucial CT51264BA160BJ geheugen 2x 4 gb
- Samsung SH-224DB Zwart optische drive

en natuurlijk LC-Power Pro-925B behuizing inclusief 600 Watt voeding.

De reden voor de keuze van deze kast met voeding is puur de prijs geweest, ondanks dat de kast er ook wel strak uitziet. Ik heb naar reviews over dit product gezocht maar kon er eigenlijk niets over vinden dus heb de gok gewoon gewaagd en ben tot nu toe erg blij met de kwaliteit van zowel de kast als de voeding.

Helaas zijn er geen fans meegeleverd voor de intake en outlet, dus die heb ik zelf later gekocht en ingebouwd (1x 80 mm 1x 92mm) De fan aan de voorkant van de kast was nog een uitdaging i.v.m. de ruimte. het frontpaneel was niet diep genoeg om de fan ertussen te monteren dus heb ik hem aan de binnenkant geplaatst, om dit mogelijk te maken heb ik de HDD slots moeten demonteren. Dit zorgt er voor dat je kast iets minder stabiel word maar heeft tot nu toe geen problemen opgeleverd.

Foto 1: origineel
Foto 2: Aangepast voor fan en GPU, videokaart zou op 2 mm niet passen volgens de specs van de fabrikanten maar ik had toch nog ruimte. De reden waarom ik toch beide HDD slot houder heb verwijderd is de luchtcirculatie in de kast.

Foto 3:Lege kast
Foto 4: Volle kast :P

Mijn conclusie is dat deze behuizing met voeding voor 50 euro echt een super deal is als je op zoek bent naar componenten die cheaper dan cheap zijn. Mocht je nou op zoek zijn naar een behuizing voor een betere game pc dan raad ik je toch aan voor een bekendere voeding te kiezen.

Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft bij het maken van een beslissing.

groeten,

Smelly

Heb jij ook een LC-Power Pro-925B + 600W voeding?

Korte update:

Ondertussen is het 2 maanden later en de kast inclusief voeding houden zich prima. geen problemen tot nu toe.

groeten, Smelly.
Hallo,

we zijn nu 2 jaar verder. wat zijn je bevindingen nu?
De tijd vliegt!

Ik heb ondertussen de inhoud van de pc veranderd.

Heb er een ssd in gezet en een gtx 770.

Verder niets veranderd. Alles werkt nog naar behoren. Ik heb enkel spijt van het moederbord waarmee ik de fanspeeds niet lekker kan regelen. Gevolg is veel lawaai door de fans. Daardoor blijft alles wel mooi koel zullen we maar denken.

Ik wil er wel als een side note bij zeggen dat ik de pc niet veel heb gebruikt in de tijd dat ik hem al heb.

Groeten,
Smelly
Bedankt voor je reactie,

Heb Hem inmiddels besteld.