Specificaties Powerbank (universeel) - Bekijk alle specificaties

Cube Array B2 5000mAh Powerbank Review

kabuer3 15 juli 2014, laatste update op 25 augustus 2014, 725 views

Cube Array B2 5000mAh Powerbank

Dit alles meegenomen zou ik deze powerbank zeker aanraden. De kwaliteit is prima in orde, het apparaatje is niet al te groot en ziet er voor de rest netjes uit. De powerbank doet wat hij moet doen en doet dat voor een nette prijs.

Pluspunten

• stevig
  • batterij-indicator
  • handzaam

Minpunten

• geen netstoomadapter bijgeleverd
  • voelt koud aan

Ik was op zoek naar een powerbank die niet al te groot was aangezien ik geen zin heb om een halve kilo aan batterij mee te slepen. Ik wou ook niet al teveel geld besteden aan een oplader en was op zoek naar een redelijke prijs kwaliteitverhouding. Na wat zoeken kwam ik uiteindelijk bij de Cube Array B2 uit.

Levering
De powerbank werd een dag na de bestelling met de pakketpost gebracht. Hij werd geleverd in een bruine doos waarin de powerbank, een handleiding(Engels) en een usb kabel zit. Er zit geen netstoomadapter bij dus je zult die van je telefoon moeten gebruiken.

Uiterlijk
De B2 heeft een aluminium behuizing die er netjes afgewerkt en redelijk stevig uitziet. Ik heb hem zelf niet van een flatgebouw afgegooid, maar het lijkt erop dat hij wel een redelijke klap kan hebben. De powerbank redelijk handzaam, hij is een slag kleiner dan mijn telefoon en ongeveer 2x zo dik.

Gebruik
De B2 heeft een capaciteit van 5.000 Mah. Ik kan mijn telefoon met de powerbank iets vaker dan 2x opladen dus dat zit wel in orde. De capaciteit is dus zat om een telefoon mee op te laden. Het opladen van een tablet zou ik hiermee niet aanraden. Het opladen van apparaten gaat via een 2 ampère usb poort die aan de bovenkant van de B2 zit. Het opladen van mijn telefoon met de powerbank gaat ongeveer net zo snel als aan het stopcontact. Bovenop de powerbank zitten ook nog 4 lampjes en een knopje. Als je het knopje indrukt kan je zien hoeveel stroom er nog in de powerbank zit.

Al met al
Dit alles meegenomen zou ik deze powerbank zeker aanraden. De kwaliteit is prima in orde, het apparaatje is niet al te groot en ziet er voor de rest netjes uit. De powerbank laadt zichzelf en de apparaten netjes op in de opgegeven tijd. De powerbank doet wat hij moet doen en doet dat voor een nette prijs.

Heb jij ook een Cube Array B2 5000mAh Powerbank?