LG 32LB650V Zilver

Specificaties 32" • Full HD • 3D LCD • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

LG 32LB650V Zilver Review

Lucas020 14 juli 2014, 2.637 views

LG 32LB650V Zilver

Deze SMART televisie is dikke prima voor de prijs. Smart laadt redelijk snel, 3D is een grappige feature die goed werkt.

Pluspunten

• uiterlijk
  • stevige voet
  • beeldkwaliteit
  • 3D
  • SMART features
  • geluid is prima (voor een platte tv)

Minpunten

• laden van input duurt vrij lang (is na het opstarten dat het lang duurt, als het eenmaal is geladen gaat het prima)
  • ik vond dat het scherm niet goed vast zat, eigenlijk wat losjes. Op zich kan dit geen kwaad, maar ondanks dat dit geen dure televisie is verwacht je toch wel dat het degelijke kwaliteit (dus niet dat het los zit) is.
  • voor gamen even goed kijken naar de instellingen

Dit is mijn eerste review. Onlangs deze televisie gekocht. Het is mijn eerste platte tv ooit en na wat zoekwerk kwam ik bij deze televisie uit. Helaas was er nog geen review beschikbaar dus besloot ik hem maar te testen.

Ik gebruik deze televisie voor in de woonkamer. Ik wilde eerste 40 inch kopen van een ander merk, maar besloot toch voor 32 inch te gaan. De televisie installeren verliep anders dan gepland. De voet installeren ging wat lastig en je twijfelt of de voet wel of niet goed zit (maar hij zit goed ;)). Ook kwam ik er bij het bekijken van het scherm achter dat het scherm niet goed strak tegen de behuizing aan zat, er was een klein beetje speling. Nu weet ik niet of dit zo hoort, maar storend is het niet. Je hebt er verder toch niet mee te maken en het is niet merkbaar bij het kijken.

De televisie geeft mooi beeld, vrij helder. Vandaag nog foto's erop gekeken gemaakt met een camera en de foto's waren echt van bijzonder mooie kwaliteit. De televisie staat ook vrij stabiel op de stevige voet.
Films kijken vanaf USB of vanaf laptop gaat vrij eenvoudig alleen duurt het wel even een paar seconden voordat je de input laadt (als je de televisie net hebt opgestart).
Voor gamen is de televisie ook ok. Fifa draait prima, COD MW 3 even wat minder (je hoort het schieten eerder dan je zelf schiet), maar dat kan ook komen door mijn gebrek aan kennis w.b. instellen van de televisie. Ik zal hier nog wat beter naar kijken.

3D werkt ook goed. Heb 5 minuten 3D-film gekeken om te testen. Ik verwacht zelf misschien 1 3D-fllm mer half jaar te kijken, dus het was niet dat ik hem om deze functie heb gekocht. Maar wat ik zag, zag er prima uit!

SMART werkt ook goed. Hij beschikt over WEB OS. Hij laadt alles redelijk snel.

Heb jij ook een LG 32LB650V Zilver?

Hoeveel imput lag heeft deze tv?