OnePlus One 64GB Zwart

Specificaties 5,5" • 1920x1080 (Full HD) • 64GB - Bekijk alle specificaties

OnePlus One 64GB Zwart Review

Vinzend 14 juli 2014, laatste update op 20 juli 2014, 794 views

OnePlus One 64GB Zwart

Een hele leuke android smartphone. De Cyanogenmod loodst je vlot door de installatie en staat een waaier aan aanpassingen toe. Een uitleg bij wat net wat doet mocht wel maar mits een google hier en daar kom je ook wel alles te weten. So far, it's amazing ;)

Pluspunten

• Stevig
  • Aangename backplate (Sandstone black)
  • Snel
  • Veel opslagruimte
  • Batterij (ging een heel weekend mee)
  • Slechts 2u30 nodig om tot 99% te laden
  • Cyanogenmod
  • Multicolor notification led
  • Mooie prijs voor high-end hardware

Minpunten

• Geen accessoires in lokale winkels. Enkel online (en dan vaak niet leverbaar of universeel product bv: screenprotector, hardcase)
  • Toch wel best groot
  • Na 2 maand eindelijk een invite gewonnen.
  • Geen invite gekregen om uit te delen

Heb jij ook een OnePlus One 64GB Zwart?

Voor het versturen van de invite moet je jezelf eerst aanmelden... Ik hoop die van mij maandag te ontvangen. Ben benieuwd of ie echt te groot is. De 5.5 inch telefoon van MN vriendin kan ik nog wel met 1 hand bedienen..
@Bilnaad: dat klopt, je hebt een oneplus- en een store-account. Na dat ik de mijne geclaimd had ben ik gaan kijken onder 'invites' maar daar is de afgelopen dagen nog niets verschenen. Ik zal een foto erbij zetten met een ps3-controller en mijn vorige htc titan.
In mijn geval had ik de hoop al opgegeven dat er nog invites kwamen na aanschaf. Ik kreeg pas bijna 2 maanden na ontvangst van de telefoon een mailtje met de melding dat er invites op mijn OnePlus account stonden om uit te delen.
Goed om te weten, waarvoor dank. Nog altijd geen invites ondertussen :D maar we blijven positief.
Afgelopen week heb ik 6 invites gekregen, eerst 3 en de volgende dag nog eens 3. Het lijkt erop alsof er nu massaal invites uitgedeeld worden. Het waren overigens alleen maar invites voor de 64 Gb Sandstone versie, maar ja die is dan ook het meest interessant voor velen.
@rhk22463: Ik ben nu een tijdje actief bezig met het binnenhalen van een invite, maar helaas nog geen één kunnen bemachtigen. Misschien een rare vraag, maar ik stel hem toch: ''zou jij een invite kunnen delen?''. Zo niet, no hard feelings ;) . Nee heb je, ja kun je krijgen :P .

[Reactie gewijzigd door Johnson01 op 10 september 2014 14:38]