Specificaties 11,6" (1366x768 TN), 16GB (ssd) - Bekijk alle specificaties

Samsung Chromebook XE303C12-A01NL Review

jori1999Newbie 13 juli 2014, 286 views

Samsung Chromebook XE303C12-A01NL

Deze chromebook is voor zijn prijs wel goed. Maar wil je hier veel mee doen dan heb je er eigenlijk niets aan.

Pluspunten

• Prijs / mooie behuizing / fijn touchpad / goed keyboard / is heel licht

Minpunten

• ARM processor is veel te langzaam / Chrome OS werkt niet optimaal / scherm van slechte kwaliteit / heeft moeite met het verbinden tot Wi-Fi

Toen ik deze Chromebook kocht dacht ik: dit wordt vast een toppertje! Maar helaas, dat werd het niet. zoals ik al zei is de ARM processor echt langzaam. En vooral Chrome OS is niet goed geoptimaliseerd. Veel van de webapps werken niet. (op mijn chromebook.) Wat wel goed is is de prijs. ik heb hem voor 249 euro gekocht. Het scherm is ook niet van beste kwaliteit. Vooral kleuren worden niet goed weergegeven. En als je soms iets wil aanklikken, heb je daar soms best moeite mee. Vooral als ik op mijn linux zit. Overigens kun je wel Linux installeren op deze Samsung Chromebook. Dat is wel fijn. Want op Chrome OS kun je niet veel installeren. De accuduur is overigens wel goed. Ik kom makkelijk aan 7 a 8 uur. Ik geef dit product als eindcijfer 3 sterren. Dus een voldoende.

Heb jij ook een Samsung Chromebook XE303C12-A01NL?