Samsung Chromebook 2 XE503C32-K01NL Review

jpm.lensen 13 juli 2014, laatste update op 31 juli 2014, 371 views

Samsung Chromebook 2 XE503C32-K01NL

Over het minpunt, ik draai in een tab streaming audio (grandprix radio), en je merkt nu dat als hij soms een nieuwe tab opent, dat de muziek hapert, ik vermoed dat dit tekort aan cpu power is?

Pluspunten

• erg snel met opstarten
  • als je al google accounts hebt, erg snel ingelogd, en gescheiden omgeving
  • veel apps
  • full hd scherm
  • chrome os
  • lange accuduur
  • stil (geen fans)

Minpunten

• alles in browser
  • misschien komt hij af en toe cpu power tekort (zal ik hieronder toelichten)

Ik had deze chromebook overgenomen van een medetweaker, en was wel benieuwd, of ik hem ook zou gebruiken.

ik moet zeggen, dat ik al 3 google accounts hebt, 2 x prive, en 1x volleybal, en mijn idee was ook om het vooral hiervoor te gaan gebruiken.

maar doordat hij zo snel opstart, en dat bijvoorbeeld al zelf doet, als je hem maar open doet, gebruik ik hem erg vaak voor mail en internetten

het hele dev mode deel, wil ik nog wel een keer uitzoeken/ doen.

ik heb hem nu een paar dagen, en ik gebruik deze nu beneden, om snel iets op te zoeken, facebook/ twitter en email. Voor echte taken, waarbij cpu nodig is, ga ik gewoon weer de macbook pro gebruiken, maar in mijn normale gebruik patroon, is er zeker een plek voor de chromebook beneden.

ik ben erg blij met het full hd scherm, lekker veel werkruimte

met de store, moet ik nog wat meer werken, maar out of the box, kun je er al een hoop mee

mijn plan is om deze review, ook na wat langer gebruik, weer uit te breiden, maar voor mij heeft de chromebook, zeker een plekje.

erg snel met opstarten, lange batterijduur, en erg stil (geen fan)

update ein juli:
Ik heb hem nu wat langer in gebruik, en moet zeggen bevalt zeer goed, hij start lekker snel op. En als pure internet/ mail machine ideaal. Doet lekker lang op de accu, lekker stil. En vooral in combi met gmail accounts ideaal. Kortom, tevreden gebruiker, ik ga hem thuis ook beneden gebruiken, dit omdat mijn pc op de 1ste verdieping staat.

Heb jij ook een Samsung Chromebook 2 XE503C32-K01NL?