TP-Link Archer C2-AC750 Draadloze Dual-Band Gigabit Router Review

Jerezzz 12 juli 2014, laatste update op 17 augustus 2014, 774 views

TP-Link Archer C2-AC750 Draadloze Dual-Band Gigabit Router

Echt een drama. Zie onder.

Pluspunten

• in theorie goed

Minpunten

• snelheid laag
  • bereik slecht
  • vaak geen connectie

Beheerbaarheid Score: 3
WLAN-bereik Score: 2
Op papier een goed apparaat, zeker voor deze prijs. In de praktijk een ramp.
Bereik is erbarmelijk. Snelheid is slecht. Vaak geen connectie mee te maken.
Ik heb een paar goede ervaringen met draadloze adapters van TP-Link. Ik dacht dat de router ook wel degelijk zou zijn. Niets is minder waar. Na wat beter gezocht te hebben naar online reviews lees ik dat meerdere mensen dezelfde problemen ondervinden met dit apparaat.
Lees ook deze thread en opmerkingen over MIMO: TP-link Archer C2 problemen
Kan geen contact maken met customer support aangezien ik geen adres kan vinden omdat de Nederlandse site non-stop offline is.
Al met al: drama.

update: Direct met Bol contact opgenomen en geklaagd over de kwaliteit van het apparaat. Ik mocht de C2 zonder doos en intstallatie cd-rom terugsturen. Goede service. Echt een pak van mijn hart.

Heb jij ook een TP-Link Archer C2-AC750 Draadloze Dual-Band Gigabit Router?

Hi Hardar,

Een beetje kort maar krachtig review. Maar ik zie geen informatie hoe je aan deze conclusie bent gekomen?
Welke tools heb je gebruikt om tot deze conclusive te komen?
Wat voor sort apparaten heb je gebruikt om tot deze conclusie te komen?

Omtrent de TP-Link site nooit problemen mee gehad. Werkt elke keer als ik erop gaat perfect.
Ik heb zelf een C2 en heb geen enkel probleem tegen gekomen.