Specificaties Accessoire (Samsung-compatible) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Note 3 S-View Cover Zwart Review

tylerbrennan 11 juli 2014, laatste update op 11 juli 2014, 165 views

Samsung Galaxy Note 3 S-View Cover Zwart

De prijs is aan de hoge kant, maar daarnaast is het product wel van een top kwaliteit en is erg fijn in gebruik. In het begin wil hij nog wel eens vanzelf openklappen door het stugge materiaal maar na een dag of 2 is dat wel weg.

Pluspunten

• Goede kwaliteit matriaal,
  • Erg fijn in gebruik,
  • touchscreen reageerd door het kleine plastic-achtige scherm erg goed

Minpunten

• Prijs,
  • (nog) geen custom app ondersteuning

Er is eigenlijk weinig te vertellen, het is een klik en klaar product.
In het begin wil hij nog wel eens vanzelf openklappen door het stugge materiaal maar na verloop van tijd komt dat alweer goed (2 - 3 dagen was dit bij mij) verder is het gewoon een erg fijne cover. Het is alleen jammer dat er (nog) geen custom apps toegevoegd kunnen worden aan de S-view view wanneer de cover daadwerkelijk gesloten is, alleen de standaard muziek app e.d. kunnen benaderd worden vanaf de s-view view. Verder ja... touchscreen reageert erg goed door het kleine plastic-achtige schermpje.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Note 3 S-View Cover Zwart?

O dacht dat er echt een review was geplaatst :X

Kun je er iets mee over vertellen? Dit is echt heel summier. :)

[Reactie gewijzigd door Fairy op 11 juli 2014 15:48]

Er is eigenlijk weinig te vertellen, het is een klik en klaar product.

Hoop dat het zo wat meer inzicht geeft. :)

(heb de punten ook even verwerkt in de review.)

[Reactie gewijzigd door tylerbrennan op 11 juli 2014 15:55]

Dat verhaal maakt het al veel meer een review :)
Ik heb zelf een goedkope eBay versie hiervan. Voelt ook meer leer-achtig aan, in tegenstelling tot de standaard achterkant van Samsung. Ik weet niet of dat bij de officiele S View Cover ook zo is. Ben erg blij ermee, maar helaas is dat uitblijven van custom app support inderdaad een groot nadeel. Ik zou graag zien dat Samsung het zou toevoegen, al was het alleen maar widget-support. Ander nadeel is dat er geen opening is waardoorheen ik de notificatie-LED kan zien, maar met een beetje priemen en knippen was dat snel opgelost.
Bij de officiŽle kan je het enigszins wel aanvoelen als leer, het is maar net hoe je het bekijkt eigenlijk, hoogwaardig kunststof komt eerder in gedachte. verder komt het LED lichtje inderdaad niet echt naar voren door het ontbreken van een opening hiervoor, echter komt het licht er wel genoeg onderuit in een wat donkerdere omgeving

[Reactie gewijzigd door tylerbrennan op 11 juli 2014 18:07]