Specificaties Blu-Ray speler - Bekijk alle specificaties

LG BP430 Review

vinietje 11 juli 2014, 736 views

LG BP430

Speelt alle media af, Bitstreaming van audio ongeacht medium (dus ook dlna). Beschikt over spotify en Netflix

Pluspunten

• Speelt BD-R: MediaRange BD-R 4x 25GB Cakebox 10
  • Speelt BD-R: DL MediaRange BD-R 6x 50GB, Dual Layer, Cakebox 10, TDK
  • Bitstreaming van DTS-HD/DolbyHD bij afspelen via DLNA
  • Spotify
  • NetFlix
  • Speelt MKV's prima af
  • Speeld ook MT2s files af, met Bitstreaming

Minpunten

• Beetje plastic afwerking, alsof je een dvd-speler per kilo bij de aldi gekocht hebt
  • Je moet beetje 'mikken' met de afstandsbediening

Geluidskwaliteit Score: 5
Na de teleurstelling van mijn oude Samsung blue-ray speler welke BD-DL schijfjes niet leuk vond, heb ik deze bekeken, temeer omdat hij tevens Netflix en Spotify ondersteund en beste koop is bij consumentenbond.

Omdat alle websites claimen dat deze speler alleen overweg kan met BD-R, ben ik naar de winkel gegaan (Scheer en Foppe, Nijmegen), de verkoper was heel behulpzaam, en kon ik even kijken of hij het meegebrachte schijfje accepteerde. Dat deed hij :)

Afgezien van de plastic afwerking, een prima apparaat, je moet wel een beetje mikken met de remote maar voor 69 euro, .. meer dan een goede koop!

Heb jij ook een LG BP430?