MSI Radeon R9 270 2GB GAMING - Reviews

Specificaties 2GB GDDR5 • DP, DVI-D, DVI-I, HDMI - Bekijk alle specificaties

MSI Radeon R9 270 2GB GAMING Review

omarjuul 7 juli 2014, 715 views

MSI Radeon R9 270 2GB GAMING

Prima kaart in deze prijsklasse. Lekker stil wanneer de fan onder 50% blijft, wat 'ie bij mij tot nu toe gebleven is ook bij 100% belasting.

Pluspunten

• Niet te duur voor de kwaliteit
  • Stil
  • Krachtig genoeg voor games die ik speel (gw2, tomb raider, sc2...)

Minpunten

• Qua prijs/kwaliteit zijn goedkopere kaarten natuurlijk beter
  • Daadwerkelijk nog een vrij grote kaart, ging goed in mijn kast maar check dit even

In combinatie met een i5 4590 gekocht, Guild Wars 2 is prima te runnen op high settings.
Open Hardware Monitor geeft daarbij aan dat de processor en grafische kaart even hard belast worden.
Bij Tomb Raider (2013) wordt daadwerkelijk de grafische kaart meer belast, bij settings op ultimate. Bij deze settings haalt de kaart gemiddeld iets over de 30 frames per seconde.

Heb jij ook een MSI Radeon R9 270 2GB GAMING?

Zet die gpu core zo maar op 1020 mhz, dat kan zonder probleem!
heb hem op 1100 staan en geheugen op 1500 komt niet boven de 80graden