MSI Gaming Series GE60 2PE-046NL Apache Pro Review

MaloudNewbie 7 juli 2014, 348 views

MSI Gaming Series GE60 2PE-046NL Apache Pro

Super tevreden met deze laptop die ik nu 2 weken in gebruik heb. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Uitgerust met zowel een SSD als een 7200rpm HD
  • Ruimte voor nog een extra SSD
  • Goede en snelle videokaart
  • Toetsenbord typt snel en lekker
  • Geluid erg goed

Minpunten

• Batterijduur had langer gemogen (ca. 4 uur)

Voor mijn vervolgopleiding moet ik een zware laptop hebben en kwam zo bij deze laptop terecht. Ik heb deze MSI laptop nu 2 weken in gebruik en ben super tevreden. Deze laptop is zeker een aanrader voor als je een zwaardere laptop nodig hebt voor gaming en/of multimedia bewerking.

Heb jij ook een MSI Gaming Series GE60 2PE-046NL Apache Pro?

Ik heb hem nu ook maar de accu gaat slechts 1 uur en 30 minuten mee. Ik heb de GTX 860M al uitgeschakeld, maar als nog gaat hij maar 1 uur en 30 minuten mee. Dat is ook met de GTX 860M aan, dus ik snap het niet zo goed. Ik heb al een retour aangevraagd voor de touchpad, maar zal dit ook vermelden in de case.