Specificaties Radiogestuurde muis en 1.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Performance Mouse MX Review

zwen 7 juli 2014, 133 views

Logitech Performance Mouse MX

Ik vind de "onhandigheid" van het moeten verwisselen van mijn ontvanger voor het gebruik op beide computers niet de aftrek van een hele ster waard. Vormgeving vind ik uitstekend, maar dat is een kwestie van smaak. De overige zaken zijn voor mijn gebruik uitstekend. Groot pluspunt is instelbare nauwkeurigheid.

Pluspunten

• Oplaadbare (via bijgeleverde mini-usb kabel) en vervangbare accu
  • Scrollwiel vast/los knop
  • Ligt goed in de hand
  • schakelen tussen gevoeligheid

Minpunten

• usb ontvanger gekoppeld aan muis, ik heb twee computers waar ik de muis bij wilde gebruiken (als ik thuis werk) maar om de muis op computer A en B te gebruiken moet ik de ontvanger verplaatsen. Het koppelen van mijn "thuis" muis aan mijn werk laptop had tot gevolg dat mijn muis niet meer op mijn pc werkte. Dit wordt veroorzaakt dat de muis en de ontvanger onthouden dat ze aan elkaar zijn gekoppeld.

Eigenlijk heeft deze muis wat mij betreft maar 1 minpunt. Ik heb namelijk twee keer deze muis, 1 voor thuis bij mijn pc (en draadloos toetsenbord (K800) en 1 voor bij mijn werklaptop. Ik dacht thuis te kunnen werken met de ontvanger van mijn werkmuis dus ik koppelde mijn toetsenbord en muis aan de ontvanger. Aan het einde van mijn werkdag starte ik mijn pc op, maar geen verbinding met mijn toetsenbord en muis. Ik had de ontvanger over moeten prikken omdat er onthouden wordt aan welke ze gekoppeld zitten. Gelukkig is dit een voor mij een probleem waar ik overheen kan komen omdat ik makkelijk bij mijn ontvanger van mijn pc kan.

De muis is wat mij betreft op alle overige punten uitstekend. Je kunt m.b.v. setpoint alle knoppen instellen zo heb ik de zoomknop ingesteld om te schakelen tussen twee nauwkeurigheden, wat bij tekenwerk soms erg handig is.

Heb jij ook een Logitech Performance Mouse MX?