Apple iPod Touch V4 8GB Zwart Review

Lucasftw 5 juli 2014, 245 views

Apple iPod Touch V4 8GB Zwart

Goed apparaat om spelletjes mee te spelen, films/filmpjes op te kijken, mee te internetten en muziek mee te luisteren. De bouwkwaliteit van deze iPod is goed.

Pluspunten

• Goedkoop apparaat met iOS
  • Geen iOS 7
  • Accu gaat lang mee
  • Frontcamera
  • WiFi en Bluetooth
  • Sterke bouwkwaliteit

Minpunten

• Geen WhatsApp (Wel via Jailbreak)
  • Veel apps kosten geld
  • Beeldkwaliteit hoofdcamera is slecht

Geluidskwaliteit Score: 3
Ik heb zo'n 3 jaar geleden deze iPod aangeschaft, en ik was er erg tevreden over.
Het werkt soepel, en is n van de goedkoopste iDevice producten van Apple.

Features
Het toestel beschikt over verschillende opties. Je kunt er muziek mee luisteren, foto's mij maken en bekijken, films op kijken, spelletjes op spelen en noem maar op!

Beeldkwaliteit
De resolutie van het scherm is niet erg hoog, maar zeker meer dan voldoende voor de grootte van dit scherm.

Geluidskwaliteit
Het geluidsvolume dat van deze iPod afkomt (uit de ingebouwde speakers) is behoorlijk zacht.
In een omgeving met veel geluidsbronnen is het geluid uit deze iPod nauwelijks te horen. Daarintegen heeft Apple er wl een heel kwaliteitsvol paar Apple-oortjes bij geleverd.

Bouwkwaliteit en afwerking
De iPod is mooi afgewerkt. Het enige nadeel is dat de iPod zeer snel bekrast raakt (vooral de achterkant).

Uitbreidbaarheid en veelzijdigheid
iOS is standaard amper/niet aan te passen naar persoonlijke wensen in tegenstelling tot Android.
Bij iOS is alleen de achtergrond en de volgorde van de apps op het bureaublad aan te passen.

Mobiliteit en accuduur
De iPod is zeer gemakkelijk mee te nemen, en de accu gaat bij licht gebruik wel bijna een week mee.
Bij zwaar(der) gebruik is de accu ongeveer 1-2 dagen te gebruiken.

De prijs vind ik, persoonlijk, prima voor een iDevice. Ik heb er drie jaar geleden zo'n 230 euro voor betaald, wat een erg goede prijs was voor dit toestel.

Heb jij ook een Apple iPod Touch V4 8GB Zwart?