Specificaties 60" Full HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Sharp LC-60LE652E Zwart Review

Ivanhoe42 2 juli 2014, laatste update op 2 juli 2014, 713 views

Sharp LC-60LE652E Zwart

Een hele fijne tv voor een aantrekkelijke prijs. Beeld en geluid prima, en goed in te stellen. Makkelijk surfen en doet het ook goed in het netwerk.

Pluspunten

• TV met heel veel mogelijkheden.
  • Smalle rand om tv (scheelt ruimte).
  • Veel instellingsmogelijkheden.
  • Goede inkijkhoek; beeld verassend 'sharp'.
  • Prijs (voor <1000 euri)

Minpunten

• Sobere afstandsbediening (die ligt in de kast; tv wordt bediend met Harmony Ultimate). AB heeft alle functies maar ziet, en voelt, nogal goedkoop aan.
  • Geen 3D brillen meegeleverd (die moet je dus apart kopen a 35 euro p.s.).
  • Voet is niet draaibaar; bij het verzetten moet je de hele tv optillen.

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Ik heb de tv tijdens de WK gekocht. Mijn Samsung 55 overleefde een schoonmaakbeurt met glassex (i know) deels maar vertoond nu een witte verticale band. Ik heb de Sharp aangeschaft omdat ik geen zin had om duizenden euro's neer te tellen terwijl er zoveel gaande is in tv-land. Nu ultra-hd en kromme beeldschermen nog in de kinderschoenen staan leek het me beter voor -safe- te gaan en niet meteen een pak geld neer te tellen. Ben er tot nu zeer tevreden over; prachtig HD beeld, 3D werkt prima en het geluid is (ben geen audiofiel) ook goed aan te horen. En dat voor 60 inch; sofar not bad at all..

Heb jij ook een Sharp LC-60LE652E Zwart?