Cooler Master NotePal X1 Review
heb het product gekocht bij Paradigit, maar t werkt niet zo ik gehoopt had, de fan erin verplaatste nauwelijks lucht, wat denk ik komt door een ontwerpfoutje, ik denk dat de gaatjes die de wind moeten doorlaten te klein zijn, en maakte naar mijn idee teveel lawaai, t is immers niet de bedoeling dat de notepal meer lawaai gaat maken dan mijn laptop. En ja mijn laptop werd gewoon warm zoals ie dat altijd doet, ik heb de temparatuur gemeten met everest, maar mijn 17 inch paste erop, dat was een plus punt, hoewel je er met een kleinere laptop toch beter mee de voeten kunt.
hij is inmiddels terug gebracht naar de winkel, en ben weer zoekende..
mvg.
Pluspunten
goeie prijs (19,99) leuk desing handig (bediening en hoogte verstelling) RPM afstelbaar
Minpunten
fan is te luidluchtig fan blaast onvoldoende
Eindoordeel
hij is inmiddels terug gebracht naar de winkel, en ben weer zoekende..
mvg.
Heb jij ook een Cooler Master NotePal X1?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
In je review merk je hele aardige dingen op die absoluut zinvol zijn voor lezers, echter, het is niet echt makkelijk leesbaar. Het toevoegen van kopjes (en eventuele tussenkopjes) zouden het een stuk leesbaarder maken.
Verder begrijp ik niet goed waarom je de prijs goed vind. 19,95 is niet ontzettend veel geld voor het soort product maar als het gewoon niet werkt zou ik persoonlijk de prijs niet bepaald goed durven noemen.
Wat is eigenlijk precies de reden dat je deze laptopkoeler hebt aangeschaft? Wordt je laptop te warm of maakt-ie teveel lawaai?
[Reactie gewijzigd door -Elmer- op 25 juli 2024 00:06]
[Reactie gewijzigd door Verwijderd op 25 juli 2024 00:06]
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
