Cooler Master NotePal X1 Review

NL86Newbie 12 februari 2009, 796 views

Cooler Master NotePal X1

Pluspunten

• goeie prijs (19,99)
  • leuk desing
  • handig (bediening en hoogte verstelling)
  • RPM afstelbaar

Minpunten

• fan is te luidluchtig
  • fan blaast onvoldoende

Kwaliteit Score: 2
heb het product gekocht bij Paradigit, maar t werkt niet zo ik gehoopt had, de fan erin verplaatste nauwelijks lucht, wat denk ik komt door een ontwerpfoutje, ik denk dat de gaatjes die de wind moeten doorlaten te klein zijn, en maakte naar mijn idee teveel lawaai, t is immers niet de bedoeling dat de notepal meer lawaai gaat maken dan mijn laptop. En ja mijn laptop werd gewoon warm zoals ie dat altijd doet, ik heb de temparatuur gemeten met everest, maar mijn 17 inch paste erop, dat was een plus punt, hoewel je er met een kleinere laptop toch beter mee de voeten kunt.

hij is inmiddels terug gebracht naar de winkel, en ben weer zoekende..

mvg.

Heb jij ook een Cooler Master NotePal X1?

Ten eerste: Welkom op Tweakers! Wat leuk dat je meteen een review plaatst!

In je review merk je hele aardige dingen op die absoluut zinvol zijn voor lezers, echter, het is niet echt makkelijk leesbaar. Het toevoegen van kopjes (en eventuele tussenkopjes) zouden het een stuk leesbaarder maken.
Verder begrijp ik niet goed waarom je de prijs goed vind. 19,95 is niet ontzettend veel geld voor het soort product maar als het gewoon niet werkt zou ik persoonlijk de prijs niet bepaald goed durven noemen.

Wat is eigenlijk precies de reden dat je deze laptopkoeler hebt aangeschaft? Wordt je laptop te warm of maakt-ie teveel lawaai?

[Reactie gewijzigd door -Elmer- op 12 februari 2009 21:14]

Kan het niet komen dat je een 17 " laptop erop hebt geplaatst dat hij t niet doet? Reden dat ik dit zeg is omdat ik een review op internet heb gelezen met gemeten data erbij , waarbij er wel degelijk een lagere temperatuur uit de readings kwam.

[Reactie gewijzigd door Wartexx op 24 januari 2010 20:13]