Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Razer DeathStalker Review

JortJwz 1 juli 2014, 450 views

Razer DeathStalker

het is een leuk toetsenboard, hij typt ook heerlijk! ik heb er eigenlijk niks op aan te merken. alleen dat het installeren wat moeizaam ging en dat macro's lastig in te stellen zijn.

Pluspunten

• goede prijs / best robuust / mooie verlichting / toetsen voelen best stevig / gaming mode

Minpunten

• macro's zijn lastig in te stellen / installeren is niet heel makkelijk / je hebt een razer account nodig om hem optimaal te gebruiken

ik heb dit toetsenboard nu bijna 2 maanden. ik ben er ook best wel tevreden over. enkel het installeren ging niet zoals ik had verwacht. het toetsenboard zelf typt heerlijk en ik als snelle typer had soms last dat een toets niet werd aan geslagen. nu heb ik nergens last meer van. ook tijdens het gamen is het een prima toetsenboard. je ziet alle toetsen duidelijk en met de gamemodus ingeschakeld kan je instelllen dat alt-tab (van programma wisselen) en alt-f4 (huidige programma afsluiten) niet meer werkt. daar ben ik zelf erg tevreden over.

ik vind het wel jammer dat je razer synapse moet gebruiken om het toetsenboard optimaal te kunnen gebruiken. maar dat is niet een big issue.

met andere woorden, een prima toetsenboard voor een prima prijs.

Heb jij ook een Razer DeathStalker?

Beste powermoon,
Gebruik je het toetsenbord in cominatie met snypase 2.0?
Want daar zijn de marco's heel makelijk in te stellen.
ik gebruik hem met synapse 2.0. maar ik vind het een zeer naar programma om meet te werken. het loopt niet soepel en stelt macro's uit zichzelf in?
Druk je de Marco toets in door combinatie van FN en f9? Want dan kan het zijn dat hij ze automatisch instelt :)

[Reactie gewijzigd door brogamma op 13 december 2014 11:21]

oke thnx. dat wist ik niet!