Specificaties 15,6" (1920x1080 IPS), 256GB (ssd) - Bekijk alle specificaties

Asus N550JK-CN101H Review

King4589 30 juni 2014, laatste update op 30 juni 2014, 686 views

Asus N550JK-CN101H

Prima product, alleen duurder dan de touch welke een glanzend scherm heeft wat voor mij een nadeel is. De rand om het scherm is breder dan nodig voor een non-touch model. Accuduur is goed echter onvoldoende voor een werkdag en had compacter gekund. Goede hardware voor een goede (forse) prijs

Pluspunten

• SSD - 256GB beter dan een HDD
  • Mat scherm
  • Full-HD IPS
  • Toetsenbord verlichting

Minpunten

• WIFI - zwakke kaart, enkel 2,4ghz (Qualcomm Atheros AR9485WB-EG)
  • SSD - na mijn idee relatief traag
  • Afwerking DVD speler ondermaats

Heb jij ook een Asus N550JK-CN101H?

Welk model SSD zat er in?
Zoals in de screenschot te zien is: Sandisk sd5se2256g1002e ;)

Op zich is die niet traag, maar ik had in mijn vorige laptop een 120gb 840evo. Daar ging de installatie van een aantal programma's echt sneller op.
(die zelfde programma's had ik net 2/3 weken eerder ge´nstalleerd)

piekt qua snelheid hoog, alleen houd het niet zo lang vol.
OK, tnx. Ik heb inmiddels de N550JK gehaald met het glossy screen en touch, die is voorzien van een old skool HDD. Voor het prijsverschil heb ik een SSD van mijn keuze ge´nstalleerd.
Ik heb zitten twijfelen tussen die, met touch en hdd en deze met ssd. en eigenlijk ook de JV.

Dit is de enige met SSD en ik heb/had niet genoeg tijd om nog een dag langer te moeten wachten voor ik mijn laptop kon vervangen (vorige ging kapot midden in mijn sciptie) en een glossy scherm zie ik niet echt zitten touch wel ;)
Ja, dat is jammer idd. Een mat scherm met touch is helaas niet beschikbaar.