HQ Products 4 Port HDMI Switch With 3D Support Review

tailsk 28 juni 2014, 1.236 views

HQ Products 4 Port HDMI Switch With 3D Support

Prima switch, geen problemen.

Pluspunten

• Goedkope prijs
  • Werkt prima

Minpunten

• Ziet er enigzins goedkoop uit

Features Score: 4
Ik heb ondanks de wat minder goede review hier op Tweakers toch dit product aangeschaft. Gelukkig heb ik geen enkel probleem ermee! Ik heb een Playstation 3 (Super Slim 12 GB) en een LG blu-ray speler er op aangesloten, en dit gaat prima. De switch zelf is aangesloten op een Samsung TV. Bij mij waren er geen problemen met het wisselen van kanalen of slechte beeldkwaliteit. Handleiding zit bij het product maar is eigenlijk niet nodig, spreekt nogal voor zich.

Heb jij ook een HQ Products 4 Port HDMI Switch With 3D Support?