Specificaties Dweilrobot - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
de_marlies 28 juli 2017

Blaupunkt Bluebot

Goed product voor een redelijke prijs. Met name voor het stofzuigen grotere (lege) oppervlakken een erg goed alternatief voor een normale stofzuiger. Kleine/volle ruimtes met bijv. kleedjes, gekke hoekjes en losse spullen gaan iets minder goed. Dweil heeft toegevoegde waarde - echt boenen moet je nog wel zelf doen.

Pluspunten

• Zuigt goed en grondig
  • Robuust gebouwd
  • Eenvoudig te bedienen
  • Kan met pijltjes bijgestuurd worden
  • Eenvoudig te bedienen
  • Zachter dan 'normale' stofzuiger
  • Botst niet tegen muren
  • Signaleert trapgat

Minpunten

• Botst vrij hard tegen kleine objecten
  • Borstels gaan onder kabels door: komt vast te zitten
  • Loopt soms vast op drempel

OzzieNL 6 september 2017 Product gekocht

Blaupunkt Bluebot

Top robotstofzuiger. Zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Stil
  • Krachtige motor
  • Auto docking
  • Dweil optie
  • Verschillende schoonmaakmodi
  • Zuigdeel te verwisselen

Minpunten

• Dweil eerst nat maken

Energieverbruik Score: 4

richard_stolk 30 juli 2017

Blaupunkt Bluebot

Een dure oplossing voor een technisch beperkt apparaat.

Pluspunten

• Redelijk stil

Minpunten

• Duur
  • Geen Intelligentie
  • Geen gebieds beperking
  • Keert niet probleemloos terug naar oplaad station
  • Dweilt nauwlelijks
  • Summire handleiding
  • Redelijk hoog
  • Geen Li-on

Energieverbruik Score: 3

Joay4Ever 28 juli 2017

Blaupunkt Bluebot

De robot loopt te vaak vast en daardoor is toezicht steeds nodig. Hij zuigt wel goed en het wordt net even wat schoner door de dweil. Een harde vloer met hoogpolige tapijten is geen goede combinatie. Handmatig zuigen blijft nodig in moeilijke hoeken en bv trappen.

Pluspunten

• zuigkracht is verrassend goed
  • geluidsniveau is laag
  • verdiepingen worden goed vermden

Minpunten

• loopt te vaak vast
  • magneetbegrenzer werkt niet goed
  • slechte handleiding
  • praktisch nut
  • prijs

pflammertsma 28 juli 2017

Blaupunkt Bluebot

In een notendop is de Bluebot redelijk dom en vasthoudend. De structurele kwaliteit lijkt wel in orde, maar softwarematig stelt hij voor de prijs teleur. Ondanks zijn vele accessoires en bijzondere feature set is het continue vastlopen, herhaalde routes en zijn moeite met docken geen aanrader.

Pluspunten

• Zowel stofzuigen als dweilen
  • Sterke zuigvermogen, vooral met tapijtaccessoire
  • Filterloze stofbakje
  • Extra borstels en filter
  • Relatief stil
  • Handmatige sturing via afstandsbediening

Minpunten

• Raakt verdwaald vanwege gebrek aan routering
  • Komt regelmatig vast tussen meubilair en op drempels
  • Botst geregeld (hard) tegen voorwerpen aan
  • Dweilen heeft nagenoeg geen effect
  • Heeft moeite om in dock te komen
  • Simpele LED display en geen WiFi of Bluetooth connectiviteit

Energieverbruik Score: 3

jasperius 7 september 2017 Product gekocht

Blaupunkt Bluebot

Ideale stofzuiger en dweiler. Had deze kwaliteit niet verwacht voor het geld. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Aanwinst

Minpunten

• Summiere LED display

HarryHaverNewbie 6 juli 2022 Product gekocht

Blaupunkt Bluebot

Als hij werkt, doet hij zijn werk goed. Helaas vertoont hij zeer regelmatig kuren, bijvoorbeeld stil blijven staan op een random plek in huis. De app is erg slecht. Ik ben nu al een half uur bezig om te proberen hem te verbinden.

Pluspunten

• Maakt goed schoon

Minpunten

• Heeft vaak kuren
  • App is slecht
  • Magneetstrips werken niet

Cynosure 7 april 2021 Product gekregen

Blaupunkt Bluebot

Naast deze heb ik ook de Xiaomi Mi Roborock. Ik vind de Bleubot erg basic, geen intelligentie onthoudt de map van de verdieping ook niet.. Voor de prijs (opgezocht) vind ik dit apparaat benedenmaats. In de app staat room cleaning, maar dat kan ie helemaal niet.

Pluspunten

• Robuust
  • Zuigt redelijk goed

Minpunten

• Gebruik
  • Harde stem niet instelbaar
  • Geen intelligentie
  • App niet afgestemd op robot
  • Duur irt wat je ervoor krijgt

DieterVolckaertNewbie 3 september 2020 Product gekocht

Blaupunkt Bluebot

De robot poetst en stofzuigt heel goed. Ik laat 'm 's nachts draaien en daar slapen we allemaal door! Dus nul geluidslast. Overdag dweilen, daar merk je ook weinig van. Je kan telefoneren of tv kijken zonder dat iets overstemt wordt door de robot.

Pluspunten

• Doet wat het moet
  • goeie prijs kwaliteit

Minpunten

• Kuist geen ramen

Kirsten13Newbie 22 januari 2019 Product gekocht

Blaupunkt Bluebot

Wij zijn erg tevreden met onze robotstofzuiger van Bluebot. Maakt goed schoon. De dweil hebben wij zelf nog maar 1x gebruikt. De app is erg handig voor het instellen van een schoonmaakschema. Enig nadeel vinden wij dat hij regelmatig vastloopt op de rand van ons tapijt.

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • Goede zuigkracht
  • Handige app
  • Handige mapping
  • Makkelijk in te stellen

Minpunten

• Klein reservoir
  • Heeft moeite met tapijten

mzonneveld12345 22 januari 2019 Product gekocht

Blaupunkt Bluebot

Goeie stofzuiger. Hij doet automatisch een rondje door de woonkamer als wij liggen te slapen. En ja... we hoeven veeeel minder zelf te stofzuigen!

Pluspunten

• Stevig
  • Goed te programmeren
  • Zuigt prima voor een robo

Minpunten

• Gaat niet zo snel
  • Goed schoonmaken is wel even klusje altijd

Frans928Newbie 9 april 2018 Product gekocht

Blaupunkt Bluebot

6 maanden in gebruik, erg mooi dat ie ook tegelijk dwijlt en stofzuigt! Ideaal voor plavuizen. Jammer dat hij nu een foutmelding geeft "Wheel overload", waarschijnlijk nieuw motortje nodig. Volgende keer zou ik de Proscenic 790T nemen, exact dezelfde, maar veel goedkoper. even op Aliexpress kijken.

Pluspunten

• Dwijlen en stofzuigen in 1 keer
  • Hepa filter
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• Zet zich soms vast op drempels
  • Dwijl is niet altijd nat genoeg.

BuimkeNewbie 14 januari 2018 Product gekocht

Blaupunkt Bluebot

Top robot stofzuiger met vee extra accessoires.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Zuigt goed
  • Bijgeleverde accessoires

Minpunten

• Geen

RDX 20 november 2017

Blaupunkt Bluebot

Prima product voor een hypochondriac, waar ik mezelf ook toereken. Ik gebruik "hem" (heb er twee) meerdere keren per week, op kantoor en thuis. Bijvoorbeeld tijdens de lunch of als ik ga sporten. Tip voor dweil: paar druppels allesreiniger in bakje of met de allesreiniger spray rechtstreeks op de dweil.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Borstels
  • Dweil
  • Goedkoper dan een schoonmaker

Minpunten

• Geen voice control
  • Kabels (i.e. iPhone) zelf eerst opruimen

RobteBNewbie 7 september 2017

Blaupunkt Bluebot

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Zuigt goed, pakt hele kamer goed mee en is stil.

Pluspunten

• zuig kwaliteit
  • stil
  • accuduur
  • design
  • bouwkwaliteit
  • gebruiksgemak, zelfs mijn 70 jarige moeder kan er mee overweg

Minpunten

• routing kan beter, zou in een volgende update opgelost moeten worden
  • dweil moet eerst handmatig nat gemaakt worden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Blaupunkt Bluebot?