Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Yousif 18 april 2018 Product gekocht

V-moda BoomPro

Leuk concept i.c.m. een aantal koptelefoons zoals de fidelio x2, shp9500 etc. Gebruik hem persoonlijk met mijn Philips Fidelio X2. Werkt aardig, maar er zijn een aantal gebreken (bijvoorbeeld de kabel) waar ik in mijn uitgebreide review dieper op in ga.

Pluspunten

• Aardige kwaliteit voor teamspeak etc. (geen pro mic hoor, het blijft een mic van €30)
  • Goede kabel + handige controls
  • Simpel in gebruik (als je koptelefoon compatibel is)

Minpunten

• Niet te combineren met losse dac/amp
  • Inline controls maken de kabel een beetje zwaar
  • Zit GEEN windscreen bij (plopbol)

Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 4

KoningSlakkie 2 oktober 2020 Product gekocht

V-moda BoomPro

Met de V-Moda BoomPro heb ik mijn Sony WH-1000XM3 om getoverd naar een noise-canceling gaming headset voor de PS4. De mooi vormgegeven remote (zoals we mogen verwachten van V-moda) heeft een een mute-slider en een volume wiel.

Pluspunten

• Compatibel met de PS4 Controller
  • Microfoon is prima.
  • Inclusief splitter naar aparte Microfoon en Stereo 3,5 mm jack voor PC's.
  • Bouwkwaliteit, geweven kabel en mooie controller

Minpunten

• Geen plopkap
  • Controller wellicht wat ''bulky''
  • Voorwaarde: 3,5 mm jack moet niet zo los zijn waarin de microfoon zou kunnen draaien.

friefly 12 december 2019 Product gekocht

V-moda BoomPro

Met deze mic maak je zelf een gaming headset die niet kut is. Combineer deze mic bijvoorbeeld met een Philips SHP9500 en je hebt rond de 100 euro veel betere audio en microfoon kwaliteit dan welke gaming headset dan ook.

Pluspunten

• prijs
  • microfoon kwaliteit
  • volume slider
  • mute button
  • makkelijk verstelbaar

Minpunten

• kabel kon voor mij iets langer

TiezZ_BE 25 januari 2019 Product gekocht

V-moda BoomPro

Zeer goede mic voor de prijs. Ideaal voor een headphone waarvan je de kabel los kan koppelen. De eerste keer dat ik hem op teamspeak gebruikte merkte anderen direct dat ik een nieuwe mic had (in positieve zin)

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Afwerking
  • Helder geluid
  • Volume controle

Minpunten

• Geen clip on mogelijkheid bij de mic zelf

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een V-moda BoomPro?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite