Corsair K68 (Qwerty US)

Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Red switches - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Corsair K68 (Qwerty US). Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
humidity 29 juli 2021 Product gekocht

Corsair K68 (Qwerty US)

Ik heb zowel een K63 (gamen) als een K68 (werken). Respectievelijk 2 en 1 jaar in mijn bezit. Voor beide heb ik inmiddels een defecte keycap gehad. Deze zijn zonder gedoe vervangen, maar dit is een vervelend zwak punt op langere termijn.

Pluspunten

• strak design
  • lekker handgevoel

Minpunten

• keycaps

Keesknd 28 september 2020 Product gekocht

Corsair K68 (Qwerty US)

Fijne gaming toesenbord. De toetsen zijn zo gemaakt dat ze snel ingedrukt worden waardoor je in de game een snellere reactie hebt dan een oldskool toetsenbord. De kleuren kun je nog via software aanpassen.

Pluspunten

• mooi design
  • snelle reactie
  • Kleur aanpassen dmv software

Minpunten

• beetje zwaar
  • maakt aardig wat geluid

VampieNLNewbie 25 december 2019 Product gekocht

Corsair K68 (Qwerty US)

Degelijk toetsenbord. Lekker zwaar. Minpunt is de verlichting Deze is erg fel en schijnt ook rondom, waardoor ik de reflectie zie in mijn beeldscherm.

Pluspunten

• Mooi en degelijk
  • Polssteun

Minpunten

• Verlichting 3 standen, laagste al veel te fel

Rekky 5 november 2019 Product gekocht

Corsair K68 (Qwerty US)

Goede kwaliteit voor de prijs die je ervoor betaald.

Pluspunten

• Prima prijs/kwaliteit
  • Fijne toetsen

Minpunten

• geen

SleepyMario 6 september 2019 Product gekocht

Corsair K68 (Qwerty US)

Eerste keer met mx cherry toetsen en zal ze altijd blijven gebruiken. Handsteun is niet geweldig en wordt makkelijk vies.

Pluspunten

• geweldige toetsen
  • water- en stofdicht

Minpunten

• handsteun had wat beter gekund

Santee 31 december 2018 Product gekocht

Corsair K68 (Qwerty US)

Solide all round mechanisch toetsenbord. Pro's: Stevig, goede Corsair software, zwaar, MX-red keys voor voordelige prijs. Nadelen zijn (te) lichte toetsaanslag, polssteun aan de voorkant wordt snel vies, geen volume scroll en geen usb hub.

Pluspunten

• Solide bouwkwaliteit
  • Zwaar
  • Mediaknoppen
  • Software Corsair voor toetsen

Minpunten

• Geen volume scroll
  • Polssteun snel vies
  • (te) Lichte toetsaanslag
  • Geen USB hub

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Corsair K68 (Qwerty US)?