LG 55EG9A7V Zwart - Reviews

Specificaties 55" • Full HD • OLED • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Kevin8910 23 december 2017 Product gekocht

LG 55EG9A7V Zwart

Perfect beeld voor een mooie prijs (1200), beter dan uitsluitend 4K zonder OLED.

Pluspunten

• OLED/beeldkwaliteit
  • Vormgeving

Minpunten

• Geen 4K en/of HDR

ruud1966 11 augustus 2018 Product gekocht

LG 55EG9A7V Zwart

Maand in bezit, beeld beter dan mijn 7 jour oude LG Plasma. Mooi zwart, spetterende kleuren. Goedkoopste OLED op de markt.

Pluspunten

• Oled
  • Vormgeving
  • Contrast
  • WebOs
  • Afstandsbediening

Minpunten

• Stroomkabel zit rechts, aansluitingen rechts, als je TV aan de muur hangt, heb je aan twee kanten kabels onder je TV
  • IOS app werkt niet met deze tv

BasberendeNewbie 16 december 2017 Product gekocht

LG 55EG9A7V Zwart

Net 1 dag in bezit. Het monteren van de muurbeugel ging zonder problemen. Het ophangen was eenvoudig en snel. Doordat de stekker voorzien is van aarde heb ik de legplanken moeten verwijderen voor de doorgang naar de aansluiting. Afrondend is het een lust voor het oog en oor.

Pluspunten

• Fantastisch beeld
  • Meer dan acceptabel geluid
  • Strak design zonder poespas

Minpunten

• Tot nu toe geen negatieve punten

tonnert 13 december 2017 Product gekocht

LG 55EG9A7V Zwart

98% van alle content is full HD, dat zal de komende 5 jaar veranderen, voorlopig zijn de standaarden rondom HDR en HDMI in beweging en heb ik geen zin om meer te betalen voor functionaliteit die ik niet gebruik. Top! Prachtig vormgegeven en beeld is beter dan mijn oude plasma.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Prachtge minimalistische vormgeving
  • Contrast en zwartwaarden
  • Voor een TV prima geluid

Minpunten

• Voet is transparant, kabels blijven zichtbaar
  • Wifi gaat spontaan weer aan, als je deze hebt uitgeschakeld
  • Ingebouwde videospeler speelt niet alle formaten af

ThanksObama 8 november 2017 Product gekocht

LG 55EG9A7V Zwart

Beeldkwaliteit is geweldig, de kleuren zijn helder en erg mooi en zeker aan te raden als je niet op ultra HD gamet. Ik speel persoonlijk op een playstation 4 die geen UHD aankan, waardoor deze TV een passende keuze is. Soms kijk ik er ook tv op hoor ;)

Pluspunten

• Heldere kleuren
  • HD kwaliteit voldoende
  • Al snel te weinig woonkamer voor je TV

Minpunten

• 4K is wel de toekomst..

The bosssNewbie 31 oktober 2017 Product gekocht

LG 55EG9A7V Zwart

Zaterdag bij Foka Rotterdam de LG OLED tv 55EG9A7V gekocht. Meteen thuis aangesloten en ging allemaal heel makkelijkvan zenders tot en met WiFi verbinding. Zeer mooi beeld!

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Gebruiksgemak
  • Web3

Minpunten

• Tot nu toe geen

aliberto 11 augustus 2017 Product geleend

LG 55EG9A7V Zwart

Deze tv is erg traag. Zo traag dat ie op gegeven commando's niet reageerd en daarna ineens zijn doel voorbij schiet. Kan je weer opnieuw beginnen. Kleurweergave is geweldig. Geluid is acceptabel. Motion handeling bij snelle kabelsignaal beelden die van links naar recht of rechts naar links gaan zijn slecht.

Pluspunten

• Kleuren weergave goed
  • Geluid acceptabel
  • Motion afstandbediening

Minpunten

• Traag in bediening door trage ingebouwde processor
  • Regelmatig reageert tv door traagheid niet op commando's en daarna schiet de tv zijn doel voorbij omdat je meerdere malen op een knop heb gedrukt
  • Motion problemen bij snelle beelden die van links naar rechts of rechts naar links gaan.
  • Web OS 2.0, nieuwere modellen zitten op 3.5

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG 55EG9A7V Zwart?