€ 97,47

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
PieterNBA2K 4 oktober 2017 Product gekocht

Gigabyte GT 1030 Low Profile 2G

Perfect voor lichte games zoals oude cod's/stronghold en andere oude spellen. Zeer effectief met maximaal 30 watt dus Powersupply is zeker geen probleem, verder een stille kaart. Door de low profile past hij makkelijk in mijn Small Case Acer. Miss Price/performance niet geweldig maar ik ben er zeer blij mee

Pluspunten

• 30 watt
  • Low profile
  • 2GB ram meer dan genoeg voor oude games
  • Makkelijk te installeren
  • Stil

Minpunten

• Niet voor de moderne/toekomstige games

inaba_nl 30 juni 2017 Product gekocht

Gigabyte GT 1030 Low Profile 2G

Zeer stabiele graka, zelfs onder zware last (stock speed in mijn optiplex 360 = 60°C piek), OC naar 2,15ghz (boost) op de core kan mijn kaart hebben, en wordt niet warmer dan 70°C, zeer goede performance voor een low profile kaartje, vreet ook niet veel stroom ;)

Pluspunten

• Makkelijk te overclocken
  • Stil
  • Mooie upgrade on mijn optiplex nieuw leven te geven

Minpunten

• Niet de beste prijs/performance ratio
  • Vrm's zijn niet gekoeld

AJayFasho 18 juni 2017 Product gekocht

Gigabyte GT 1030 Low Profile 2G

Gekocht voor een Dell Optiplex SFF voor HTPC doeleinden. Gelukkig dat er een low profile bracket meegeleverd wordt. Speelt 4k/60 perfect af in Kodi, zelfs de 400 Mbit Jellyfish HEVC test: http://jell.yfish.us/ Kaart wordt niet warm, fan redelijk stil. Met deze kaart kan je HTPC weer jaren vooruit.

Pluspunten

• Low profile
  • Weinig stroom
  • Speelt al het nieuwe HEVC 10 bit content af
  • Fan redelijk stil voor zo'n kleine fan

Minpunten

• Geen, perfect voor een HTPC

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gigabyte GT 1030 Low Profile 2G?