Canon PowerShot SX730 HS Zwart

Specificaties 21,1MP • Full HD filmen • 40x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
schou003Newbie 12 juli 2019 Product gekocht

Canon PowerShot SX730 HS Zwart

Mooi toestel. Goede foto's. Alleen niet zo geschikt voor macro foto's en handmatig scherpstellen.

Pluspunten

• goede zoom

Minpunten

• handmatige scherpstelling onhandig

PRH75Newbie 25 juni 2019 Product gekocht

Canon PowerShot SX730 HS Zwart

Top product. Prima foto's. Uitgetest bij Elton in Ziggo. Van achterste plekken op 2e rind perfecte close up kunnen maken van Elton achter zijn piano. Ook prima in kunnen zoomen op de platen op de rand van het podium. Kleuren ook prima. Zeer tevreden. Wif transfer ook perfect.

Pluspunten

• super zoom
  • mooie heldere fotos
  • wifi voor draadloze overdracht naar mobiel

Minpunten

• geen

bbr 18 maart 2019 Product gekocht

Canon PowerShot SX730 HS Zwart

Gekocht bij mediamarkt. Camera loopt vaak vast (zelfs on/off werkt niet meer). Meteen teruggebracht, hopelijk is de sx740 beter

Pluspunten

• Hoge optische zoom
  • Selfie cam mode

Minpunten

• Software loopt vast
  • Lens moeilijk schoon te maken.
  • Best zwaar

IvagNewbie 16 december 2018 Product gekocht

Canon PowerShot SX730 HS Zilver

Compacte gebruiksvriendelijke camera met een grote opticshe zoom. Een goede prims kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Compact
  • Grote opticshe zoom

Minpunten

• Enkel manuele flits

Charice2410Newbie 31 juli 2018 Product gekocht

Canon PowerShot SX730 HS Zwart

Ik ben superblij met deze camera! Hij zoomt super ver in, meer dan je zou verwachten bij dit formaat. Hij is ideaal voor op reis, wat ik nodig had. De prijs-kwaliteitsverhouding is ook heel goed. Handige camera, gemakkelijk weg te steken en maakt top foto's! Het opklapbaar scherm is superhandig.

Pluspunten

• hoge fotokwaliteit
  • prijs-kwaliteitsverhouding
  • compact

Minpunten

• flits manueel te bedienen

HadermannNewbie 13 juni 2018 Product gekocht

Canon PowerShot SX730 HS Zwart

Als je een toestel binnen 30 dagen moet reviewen om 3 jaar extra garantie te bekomen (Kamera Express) lijkt het me moeilijk een waardevolle beoordeling te schrijven. Ik hoop vooral dat ik weer geen lensfout op m'n scherm krijg, want daar heeft Canon blijkbaar een patent op.

Pluspunten

• Stevig robuust toestel
  • Grote optische zoom
  • gunstige prijs

Minpunten

• Manuele flitsknop is onhandig
  • Kantelbaar scherm is enkel bedoeld om selfies te maken, anders had het moeten uitklappen zoals scherm van een videocamera

Nicole9293Newbie 29 mei 2018 Product gekocht

Canon PowerShot SX730 HS Zwart

Een super degelijk camera, met een haarscherp beeld en kantelbaar scherm. Een aanrader voor de beginnende fotograaf en voor de wat gevorderden Veel waarde voor zijn geld. Gekocht bij Foto Verschoore in Bergen op Zoom, Deskundig, vriendelijk en neemt alle tijd die nodig is. Kortom een goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• 40x zoom
  • kantelbaar scherm
  • uitermate geschikt voor macro fotografie
  • degelijk

Minpunten

• geen panorama functie
  • door degelijkheid een wat zware camera
  • onsamenhangende menu structuur

pwassenburgNewbie 11 mei 2018 Product gekocht

Canon PowerShot SX730 HS Zwart

Zeer leuke camera, alleen geen mogelijkheden om microfoon aan te sluiten. Lees wel eerst even de gebruiksaanwijzing voor de juiste instellingen, voordat je gaat filmen.

Pluspunten

• Handzaam
  • leuke functies

Minpunten

• geen microfoon aansluiting

pvanbochoveNewbie 10 mei 2018 Product gekocht

Canon PowerShot SX730 HS Zwart

Gekocht bij Foka. prima camera. vooral de bediening van de camera middels een app op je telefoon is een mooie optie.

Pluspunten

• bediening camera via telefoon
  • groot zoombereik
  • bluetooth aansluiting

Minpunten

• kantelmogelijkheden scherm beperkt

GundulaNewbie 3 januari 2018 Product gekocht

Canon PowerShot SX730 HS Zwart

Een eerder gekochte camera voldeed niet helemaal. Daarom deze duurdere gekocht, die mooie foto's maakt.

Pluspunten

• Mooi eenvoudig uiterlijk
  • 40x zoom
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Tamelijk zwaar

Freedom JumperNewbie 29 augustus 2017 Product gekocht

Canon PowerShot SX730 HS Zilver

Oude camera was aan vervanging toe. Op zoek naar een goede travelcamera als aanvulling op mijn DSLR. Een paar gelijkwaardige camera's met elkaar vergeleken. Deze kwam voor mij als beste uit de bus.

Pluspunten

• Groot zoombereik
  • Scherp beeld
  • Kantelbaar scherm
  • Ligt goed in de hand
  • Mooie macro's
  • Snelle overdracht naar tablet en telefoon via WiFi/Bluetooth/NFC

Minpunten

• Beperkte scènes en filters
  • Geen foto's/snapshots uit video

noorderlingNewbie 19 juli 2017 Product gekocht

Canon PowerShot SX730 HS Zwart

Na een paar jaar goede ervaringen te hebben met de Canon SX700 HS, raakte deze beschadigd op het lensoppervlak. Daarom nu een upgrade aangeschaft via Foka.nl. Toestel was de volgende dag in huis, prima verpakt. Vanwege sterke spamfilters was de bevestigings-email tegengehouden. Een mailtje naar de klantenservice stelde me gerust.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Uitgebreide zoom (40x)
  • Heldere display
  • Behoorlijke accu.
  • Voelt stevig aan

Minpunten

• Geen touch-screen.

gerhardsNewbie 11 juli 2017 Product gekocht

Canon PowerShot SX730 HS Zwart

Het is een prima product en voor de beste prijs blijkens jullie website! Vandaag gekocht, bij Kamera-Express, voorlopig heel tevreden!

Pluspunten

• high quality
  • robuust en compact gebouwd

Minpunten

• Geen eenvoudig hoesje bijgeleverd. Ik wilde geen boxje kopen, want we wandelen veel en het moet makkelijk te vervoeren zijn!

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Canon PowerShot SX730 HS Zwart?