€ 15,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Helium-3 15 januari 2022 Product gekocht

ASUS TPM-M R2.0

Jaren geleden gekocht voor hardwarematige bitlocker encryptie op Windows. Daardoor lever ik geen snelheid in. Sinds de aankondiging van Windows 11 zijn deze dingen wel fors duurder geworden - in december 2019 kostte deze zo'n 12 euro bij de meeste webshops, inmiddels 25.

Pluspunten

• Doet wat 't moet doen
  • Plug 'n play

Minpunten

• Duurder sinds Windows 11

Maverick24 18 augustus 2021 Product gekocht

ASUS TPM-M R2.0

In tegenstelling tot onderstaande reviews heb ik van te voren gecheckt of deze module is met mijn ASUS Z270 moederbord. Het installeren is een fluitje van een cent; je prikt de module in de TPM header en activeert dTPM in de BIOS.

Pluspunten

• Installatie is simpel
  • Doet wat het moet doen

Minpunten

• Geen

koenbaNewbie 11 augustus 2021 Product gekocht

ASUS TPM-M R2.0

Ik las een andere review waarin staat dat dit product niet werkt op een MSI moederbord en dat wil ik graag bevestigen. Werkt WELLICHT ook niet op andere merken moederborden dan ASUS. Ik heb het product dus niet kunnen testen dus geen plus punten.

Pluspunten

• n.v.t

Minpunten

• Werkt niet op MSI moederbord

Felix! 5 juni 2019 Product gekocht

ASUS TPM-M R2.0

Let op. Werkt niet met MSI moederborden!

Pluspunten

• TPM Chip

Minpunten

• Werkt niet met MSI moederborden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASUS TPM-M R2.0?