Palit GeForce GTX 1060 Dual 6GB - Reviews

Specificaties 6GB GDDR5 • 3x DP, DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Nvidia GeForce GTX 1060 review: op scherp in het midrange-segment

De GTX 1060 moet Nvidia's antwoord op AMD's RX 480 worden. We testten de Founders Edition en een overgeklokte MSI-kaart om te zien hoe dat antwoord eruitziet

284    19 jul '16

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
johnwoo 24 oktober 2016

Palit GeForce GTX 1060 Dual 6GB

Eenvoudige kaart met goede prijs/prestatie verhouding. Prima FPS in FHD resolutie, zelfs met de nieuwste games (BF1) en alles op Ultra.

Pluspunten

• Prestaties
  • Redelijk stil
  • Lage TDP
  • Aardig overclockbaar

Minpunten

• Geen SLI
  • Toch niet semi-passief gekoeld

Drivers en compatibiliteit Score: 5

dionkoffie 6 april 2018 Product gekocht

Palit GeForce GTX 1060 Dual 6GB

In september 2016 gekocht als een vervanger voor mijn R9 280x. Het is een prima kaart voor 1080p gaming. Kan alle spellen ruim op Ultra/high aan met 60fps. Gekocht voor 300 euro op release. Ben er toch wel blij mee aangezien de prijs nu rond de 355 euro ligt.

Pluspunten

• Erg stil (fans stoppen bij geen gebruik)
  • Goede prestaties voor 1080p
  • Prima voor mining
  • Prima overclockable
  • Blijft erg koel

Minpunten

• Prijs is nu beetje te hoog (apr 2018)
  • 1 HDMI poort

florizplays 14 januari 2018 Product gekocht

Palit GeForce GTX 1060 Dual 6GB

gekocht begin december. levertijd was 2/3 werkdagen nu 14 jan nog steeds niet binnen rotsite dus

Pluspunten

• prijs was goed

Minpunten

• slecht leveren niet
  • liegen over datum

christiaanvosse 14 oktober 2016

Palit GeForce GTX 1060 Dual 6GB

Na veel wikken en wegen heb ik besloten om te upgraden van mijn GTX 650 Ti OC Boost naar de GTX 1060. Ik wilde een kaart met twee fans voor een redelijke prijs. Deze kaart is precies wat ik zocht, stil, snel, en 1080p60 ultra in FH3!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Stille kaar
  • 1080p60 Ultra in meeste 'nieuwe' spelen

Minpunten

• Wat lomp
  • 1 HDMI poort
  • 1 DVI-D poort

RiZerMan 27 augustus 2016

Palit GeForce GTX 1060 Dual 6GB

Goede videokaart, speelt alle spellen soepen op max. ook op 4K zeker speelbaar met 60fps op alle hoge instellingen. Maakt weinig geluid alleen bij hoge belasting, goede videokaart voor een (voor mij) onbekend merk.

Pluspunten

• Snel
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• geen

orhunsanli 27 augustus 2016

Palit GeForce GTX 1060 Dual 6GB

Hardstikke mooie videokaart voor een redelijke prijs van Palit, kan 1080p games maxen met een hoge FPS. Word niet warm door de dual fans en houd een mooie temperatuur aan!

• Uiterlijk
  • Kracht

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Palit GeForce GTX 1060 Dual 6GB?