AOC AGON AG241QG Rood, Zwart - Reviews

Specificaties 23,8" • 2560x1440 (Quad HD) • 165Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de AOC AGON AG241QG Rood, Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
jordi.tweakers 6 september 2017 Product gekocht

AOC AGON AG241QG Rood, Zwart

Een interessant ogende monitor waarvan ik een slecht exemplaar te pakken had. Bij de helft van het scherm was wit, wit-blauw. Tevens kon je een soort van graan textuur waarnemen wat erg jammer was. Ik heb hem omgeruild voor de Dell S2417DG waar ik zeker geen spijt van heb.

Pluspunten

• G-SYNC
  • 165Hz
  • Meegeleverde kabels HDMI en DP
  • Design

Minpunten

• Graan textuur
  • Lastige menu toetsen
  • Design

UncleEddy 3 september 2017 Product gekocht

AOC AGON AG241QG Rood, Zwart

Erg fijne monitor in combinatie met een MSI GTX 1080 Gaming X. De meeste AA titels op ultra speelbaar op 1440p met een gemiddelde van 100+ FPS. De monitor en de voet zijn erg mooi afgewerkt en van goede kwaliteit. 1440p + 165Hz is een gouden combo.

Pluspunten

• Goede kleurbereik
  • 144Hz, 165Hz OC
  • Strak design
  • USB hub
  • Headphone stand
  • G-Sync
  • 1440p

Minpunten

• USB Fast charge poort niet heel "Fast"

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een AOC AGON AG241QG Rood, Zwart?