Specificaties 5TB 3.5" HDD met USB 3.1 - Bekijk alle specificaties

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
R-P 25 oktober 2012

Intenso Memory Center 3.5" USB 3.0 3TB Zwart

Pluspunten

• Goedkoop.

Minpunten

• Hij schakelt niet uit wanneer de mediaplayer uitschakelt!!! En als ik de mediaplayer weer inschakel, ziet deze de schijf vervolgens soms niet. Zeer vreemd en lastig. Probeer nog uit te vinden of dit een 'feature' is, maar ik ben er niet blij mee. (A.C.Ryan mini HD2, die icm. een 1.5TB Story Station en allerlei 2.5"USB drives nooit dit soort problemen oplevert).
  • Edit: volgens internet zou hij na 5 minuten uitschakelen: dit gebeurt dus niet bij mij! Verbruik in deze modus is 2.5W, na echt uitschakelen 0.0 tot 0.1W (laagste meetresolutie van mijn wattagemeter, je meet dan dus alleen het verbruik van de ongebruikte/onbelaste schakelende voeding).

Madrox 6 juni 2017

Intenso Memory Center 3.5" USB 3.0 5TB Zwart

Geen ervaring ermee maar wel een waarschuwing: Hierin zit een 5TB harddisk van Seagate en die kan je beter niet in een Raid/NAS proppen . Prestaties kunnen nml. behoorlijk tegenvallen.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Niet geschikt om de HDD eruit te wippen

MisterJD 24 mei 2017

Intenso Memory Center 3.5" USB 3.0 3TB Zwart

Prima external disk die doet wat die moet doen. De lees en schrijfsnelheden meer dan voldoende. Alleen de glanslaag krast snel. De disk die in de behuizing zit is een Toshiba DT01ACA300

Pluspunten

• aan en uit knop
  • redelijk snel gemiddeld 190 MB/s lees en schrijfsnelheden
  • voelt stevig aan

Minpunten

• korte usb kabel
  • glanslaag krast snel

Guus Leeuwis 1 maart 2017

Intenso Memory Center 3.5" USB 3.0 8TB Zwart

8TB grootte kan niet in NTFS worden geformatteerd, tenzij je partities maakt (zie Wikipedia). Daarom heb ik gekozen voor exFAT om alles in één partitie te houden. OPLETTEN: niet alle apparaten accepteren het exFAT-bestandssysteem! Mijn 8TB-schijf produceert een hoogfrequente zoemtoon. Niet super duurzaam, verwacht ik! Desondanks totaalcijfer: 8-.

Pluspunten

• Goedkoop en véél opslag
  • Fysieke aan / uit -knop
  • Plug & play in Windows 7

Minpunten

• Gaat (te) snel op standby
  • Hoogfrequente zoem
  • EXfat-bestandssysteem = niet universeel geaccepteerd! Let op!
  • Meegestuurde USB-kabel is kort (circa 1,0m)

punkfreakNewbie 19 juli 2016 Product gekocht

Intenso Memory Center 3.5" USB 3.0 5TB Zwart

Een jaar geleden 6 van deze gekocht om in Freenas te steken. Was goedkoper dan interne schijven kopen. De schijven die gebruikt worden door Intenso zijn Seagate Barracuda ST5000DM000. Draaien tot nu toe nog altijd zonder problemen Update 14/06/2018 De 6 schijven draaien nog steeds zonder problemen 24/7.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Veel afval als je ze als interne hd gebruikt

silverfaustx 2 september 2015 Product gekocht

Intenso Memory Center 3.5" USB 3.0 4TB Zwart

goede prijs kwaliteit verhouding bij mij zit er een Seagate Desktop HDD 4TB in

Pluspunten

• goedkoop
  • stil
  • aan en uit knop
  • je kunt de hdd eruit halen en in je kast stoppen als internal !
  • de behuizing is herbruikbaar voor andere 3.5 schijven

Minpunten

• geen echte usb kabel maar behuizing specifiek (andere uiteinde wel usb 3.0)
  • moet in het stopcontact
  • glossy dus snel krassen
  • je moet n klein beetje handig zijn dat ding eruit te krijgen, zonder de behuizing kapot te maken.
  • je hebt bv. "minitool partition wizard" (gratis) nodig om de partities in gpt te zetten (als die internal wordt)

pvanbeelen 29 augustus 2015

Intenso Memory Center 3.5" USB 3.0 3TB Zwart

De intenso hard disk wordt niet herkend door mijn ASUS N76V laptop met windows 8. Op de intenso website kan je een lang formulier invullen om contact te krijgen maar er volgt geen reactie terwijl ze wel aangeven dat het formulier is ontvangen.

Pluspunten

• het produkt is aangekomen

Minpunten

• werkt niet
  • geen support binnen 4 dagen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Intenso Memory Center 3.5" USB 3.0 5TB Zwart?