Logitech G440 Hard Gaming Mouse Pad - Reviews

Specificaties 340mm breed en 280mm lang (Polytex, Rubber, Stof) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
reinholdsnoek 29 september 2015

Logitech G440 Hard Gaming Mouse Pad

Ben je op zoek naar een goede muismat voor bij je Logitech G-serie (muis) collectie? Dan is dit zeker een leuke muismat om te hebben, maar waarom... Lees verder in de uitgebreide review:

Pluspunten

• Strak design
  • Altijd vlak

Minpunten

• Krassen in harde bovenlaag
  • Krassen in de voetjes van je muis
  • Geluid

rubenf 31 juli 2017 Product gekocht

Logitech G440 Hard Gaming Mouse Pad

Leuke muismat voor de prijs, vlekt niet en is stevig. Helaas maakt de muismat de teflon voetjes kapot van de G502. Ik heb al een nieuwe muis gekregen van Logitech maar die zijn ook al kapot! Nu moet ik weer wachten tot Logitech een reactie stuurt!

Pluspunten

• Stofvrij
  • Vlekt niet
  • Stevig
  • Lekker Groot

Minpunten

• Maakt muisvoet kapot van G502

Careljan 9 januari 2016

Logitech G440 Hard Gaming Mouse Pad

Goede muismat werkt goed met de G502. Alleen de randjes zijn een beetje scherp (zelf geen last van). En krasjes zijn vrij goed zichtbaar.

Pluspunten

• Hard
  • Design
  • Schuift niet
  • Kwaliteit

Minpunten

• Krasbaar
  • Beetje klein

pinobot 27 maart 2015

Logitech G440 Hard Gaming Mouse Pad

Dure muismat van goed formaat.

Pluspunten

• Blijft redelijk goed liggen.
  • Geen rare 'art' waar de sensor over kan struikelen.
  • Redelijk formaat van 34cm x 28cm, helaas zijn er geen grotere harde matten te krijgen.

Minpunten

• Na 8 weken voelt ik op het middelste deel van de mat veel meer weerstand dan langs de rand.
  • Heel duur voor een stuk snel slijtend plastic.
  • Een hoop blah blah marketing. Vandaag of morgen loop ik een kantoor binnen en zie dit materiaal als plastic fineer op meubels.
  • scherp voelend randje, moet een beetje rond gevijld worden.
  • Lawaaiig, mijn glazen muismat maakt minder lawaai.
  • De G303 (en G502 waarschijnlijk ook) muis werken beter met een stoffen mat dan met deze mat.

jasiccama 12 december 2013

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Logitech G440 Hard Gaming Mouse Pad?