€ 24,95
Specificaties 120mm diameter met 25,4dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de be quiet! Shadow Rock 2. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Niels1981 2 september 2019 Product gekocht

be quiet! Shadow Rock 2

Lekker stille, degelijke maar vrij grote koeler. Bij het bevestigen van de koeler op het moederbord kunnen ze nog wat van Coolermaster leren bij BeQuiet. Voor de rest een topkoeler

Pluspunten

• stil
  • koelt goed
  • prijs/prestatie

Minpunten

• lastige bevestiging. Je moet de schroeven via de onderkant van het moederbord aan brengen op het koelblok

ili199 29 december 2015

be quiet! Shadow Rock 2

Deze koeler is een mooie en goede buget koeler. Als je iets meer hebt om uit te geven dan de €30 voor een Hyper 212 EVO is dit een beter (en naar mijn mening mooier) alternatief.

Pluspunten

• Mooie prijs
  • Zeer stil
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Heel moeilijk om te monteren

x6m 1 juli 2015

be quiet! Shadow Rock 2

De Shadow Rock 2 was voor mij erg betaalbaar en levert uitstekende en stille koeling voor mijn i5-661. De bevestiging van de koeler viel wat tegen, vooral in kleine kasten / op kleine moederborden heb je weinig ruimte om mee te werken en de handleiding had iets duidelijker gekund.

• Goede koeling
  • Stil

Minpunten

• Bevestiging, handleiding

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een be quiet! Shadow Rock 2?